Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 vil så gjerne amme videre til jenta mi er året, hvertfall. Skal jobbe full stilling i en mnd når hun er ni mnd, men etter det skal jeg være husmor og kan amme alt vi orker.. men interessen hennes er slunken og tilbudet er så som så, den venstre puppen er tom, men har nok greit med melk i den høyre. Ammer før hvert måltid, men dette foregår på eget rom, under et teppe, hun er svært nyskjeæig og det ser ut som hun kjeder vettet av seg når hun spiser:-) Så hva gjør jeg?? Bare lar det dabbe av av seg selv eller prøver å fortsette som før? Er redd for å miste melken helt , særlig når jeg skal jobbe.. Og ammer to ganger pr natt.. Om jeg nattavvenner blir det vel bare enda mindre igjen..Og det er jo dumt å amme bare for min egen del. Men poenget er at hun er så stor at jeg helst vil unngå tillegg... Og om det blir slutt på melka må jeg vel gi det et par mnd, for melk skal de vel ha?? Huff, vanskewlig.. Takk for du leste..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Huff, vanskelig. Jeg vet ikke om jeg kan være noe hjelp. Har ikke dette problemet selv. Han er veldig nyskjerrig og er det mange folk rundt så må vi inn på et annet rom. Ang jobb så har du rett på en time ammefri i følge folketrygden, men denne timen får en ikke betalt for (hvis ikke du har en snill arb.giver da). Uansett så kan du pumpe og gi henne melken din i stedet for erstatning hvis hun ikke vil suge pupp lenger. Lykke til i hvert fall. Håper du finner en løsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå