Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Jenta mi har festet seg:) Jeg er nå i uke 35+2. Jeg lurer på når fødselen min ca finner sted? Mange sier at nå er det ikke lenge igjen siden hun har festet seg.. var hos legen på fredag og da sa han ca 3uker? men kan dette stemme? Da får jeg 2uker før termin? Noen som har født som husker ca hvor lang tid dette tar? Har skikkelig menstrasjonssmerter nedentil. Kan dette være tegn på at det snart skjer noe?
Frøken Freken Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jeg trodde det var vanlig at barnet fester seg i uke 35 - 36 ca, og at det ikke betyr at man skal føde før termin? Selv er jeg akkurat 36 uker og hodet til barnet er nesten helt festet. KJenner at det er mer trykk framme på symfysen enn før, men den der følelsen av å ha mer plass i magen som så mange snakker om har jeg ikke kjent noe til. Kanskje fordi jeg er relativt lang og ikke har følt at det har presset opp mot ribbebeina.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Det var dette jeg mente også:/ men siden legen min ga beskjed om å forberede meg? Tenkte jeg kanskje ikke dette er normalt?=
Frøken Freken Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 HM - teknisk sett er det jo ikke så lenge til terminen starter uansett, siden den egentlig varer to uker før termindato og to etter? Syns det er rart å tenke på at min beby ikke er prematur om hun kommer neste uke, og at terminen begynner om to uker!!! Skummelt og deilig på en gang!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Ja:/ Har du msn? Hadde vært koselig å prate med en som er nesten like langt som meg på vei:) Lettere:) Hvor er du ifra?
Frøken Freken Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Jeg er fra Stavanger - og har faktisk ikke MSN (litt pinlig, er ikke så veldig teknisk) - men jeg har jo hotmail, så kanskje jeg bare kan trykke på noe der inne for å aktivere en msn??? GÅr inn og sjekker det ut nå
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Alle må ikke være nødt til å ha det heller:) Sånn det kan være det:) Hadde vært koselig;)
Frøken Freken Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Tror jeg driver og innstallerer MSN nå. Hvor er du fra?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 Jeg er ifra Rudshøgda:) Hedmark:P 19år, skal ha min første:) Du?
Frøken Freken Skrevet 7. august 2008 #10 Skrevet 7. august 2008 Ung mor, med andre ord;) Jeg er i kategorien Eldre Førstegangsfødende (deprimerende tittel) - og er 32 år gammel. Fikk sånn feilmeldinggreie på innstallering av MSN, må visst få mannen min til å hjelpe meg senere.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #11 Skrevet 7. august 2008 Har ingen betydning:) Ja, det kan du så lkan jeg sende deg mail addressen da:) Hadde vært koselig å delt litt:)
Frøken Freken Skrevet 7. august 2008 #12 Skrevet 7. august 2008 Supert:) Ellers har jeg to e-postadresser, og den ene er [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå