Vero85 Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Har ikke brukt prevangsjon på, tja omtrent 5år kan jeg tippe, og har aldri blitt gravid...Tenkte att det kunne ha noe å gjøre med att min tidligere kjæreste brukte sterioider, så i den perioden var jeg ikke så bekymret over dette... Men nå som jeg er veeeldig lykkelig sammen med min nye samboer har det heller ikke skjedd noe=( Bodd sammen i omtrent 2år nå.. Vi har jo heller ikke gått inn for å prøve, men tenkt att om det skjer, så skjer det... Og ja, vi ønsker oss baby, men ville ikke forhaste det å bli stressa og få det travelt med å få det til, MEN nå begynner jeg virkelig å bli stressa=( Håper det ikke er noe galt med meg=(
sk Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 skjønner godt at du blir stressa, men har du mens å sånn da? kjøp sånn el test d e greit å gå etter om du er usikker :=) men d blir når du minst venter d, vi skal prøve å få nr 2 vi.. blir vel etter hvert, men det er en skikkelig stressende periode når en prøver. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå