Gjest Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 -Gina -Jenny -Emilie\Emilia -Henny -Tomine -Ebba -Louise\Lovise -Amelia -Margrethe -Ellinor Tusen takk for hjelpen, på forhånd!:)
minimee->Trym Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jenny og Ebba syns jeg var flotte navn!
prebs Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Gina - ikke så veldig glad i, men ok Jenny - helt fint Emilie - liker det veldig godt! Emilia - ok Henny - ikke så veldig glad i Tomine - liker det veldig godt! Ebba - liker det veldig godt! Louise/Lovise - pent, men litt søtt Amelia - tja, liker Amalie mye bedre Margrethe - Munthe, litt strengt Ellinor - vakkert Favoritter: Emilie, Tomine og Ebba! Synes Ebba passer best til søstrenes navn: ) Tomine er for likt Stine, og Emilie er veldig vanlig.
Gjest Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Liker: Emilia/Emilie, Ellinor, Margrethe, Amelia og Tomine. Louise, Ebba, Henny, Jenny og Gina (vaGina!) liker jeg ikke.
sonne Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Liker best Jenny og Emilie/Emilia. Amelia og Margrethe er også ok. De andre liker jeg ikke så godt
Vicky 83 Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Gina - Vagina... Jenny - fint navn til de fleste typer jenter Emilie/a - fint, litt søtt navn, nydelig klang Henny - kult, fint navn Tomine - datteren til Morten Harket. Ikke min favoritt. Ebba - "Ebba og Didrik", en svensk tv-serie. Liker det ikke. Louise/Lovise - Liker Louise best, nydelig navn. Lovise er greit. Amelia - Fint Margrethe - greit nok. Ellinor -KJEMPEFINT! Ser for meg en flott jente med litt fart i :-)
♥ Herligheten ♥ Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Gina - Ei jente med mye mot og energi Jenny - Jenny Augusta i Hotel Cæsar.. Emilie - Nydelig lita jente Henny - Gammel snill bestemor =) Tomine - Liten jente - nydelig navn Ebba - en forkjølet Emma som tidligere sagt.. Ikke pent! Louise - En sterk og målrettet person. flott navn! Amelia - Forbinder det med en amerikansk film. Flott navn.. Margrethe - Ikke noe spesielt Ellinor - Gammel tante, syns ikke navnet er pent..
navnefrik Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Gina- Selvstendig, søt og sporty Jenny- Søt og snill Emilie- (altfor) søtt Henny- Gammel snill dame Tomine- Søt jente på sørlandet (he,he) Ebba- Grå mus, kjedelig Louise- Vet ikke helt, har egentlig aldri likt dette navnet helt Amelia- Gammel dame med briller Margrethe- Selvstendig, søt og sporty Ellinor- Søt og vilter Liker best Gina og Ellinor, og Margrethe.
mamma til Isak Skrevet 8. august 2008 #9 Skrevet 8. august 2008 Jeg synes Emilia er absolutt penest, Bortsett fra det er Ebba, Henny, Tomine, Louise og Gina, i den rekkefølgen, fine navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå