Gå til innhold

Jippii! Dette funker som bare det


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo

Eg er akkurat starta opp igjen med ketolyse igjen. Sist brukte eg ei stund med å gå ned i vekt. Har gått opp igjen i sommer, på ferien som varte i fire veker. Slaraffenliv, og feil mat og drikke. Ja ja,no er det å få vekk de kiloa,helst seks sju. Eg har sett tidlogere at du har gått så fort ned på ketolyse, og eg spurte om det same innpå lavkarbo, der eg fekk dags menyen til eitpar stykker av de som har gått fort ned i vekt. Så lurte eg på om du ville sei korleis stort sett dagen din ser ut? Eg fant ut sista at for mykje fløyte og ost stagnerte vekta mi. No blir det litt ete av det snopet som er lov,men eg lurer på om dte vil gjere det seigere å gå fort ned i vekt.Eg trener og ca fire dager i veka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :o) Jeg har vært på ketolyse tidligere, så jeg vet jo at det funker, men det er veldig godt å se at vekttallet faktisk går nedover!

 

nattinatt (eller noe?): svarte deg inne på lavkarbo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ammer men har en lavkarbovariant..så eg spiser litt karber og mest sunt fett.Spiser og alt av grønnsaker og frukter.Går alikevel ned men sakte og sikkert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forskjell på "generell lavkarbo" og ketolysekur. Ville uansett vært forsiktig med slanking og amming samtidig...ikke anbefalt. Og ketolysekur og amming er IKKE forenlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem kan bruke denne kuren? Jeg skulle gjerne vært nede noen kg, men jeg har rett og slett ikke tid til å trene, (har ei datter på to år som ikke har barnehageplass, jeg er student, og faren jobber "døgnet rundt" ) men spiser kun sunn mat, har kuttet ut godteri, potetgull, brus osv for lenge siden. Ser jo resultater, men har igjen noen kg jeg gjerne skulle blitt kvitt. Ca 8 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som skal ned 10-15 kg (eller mer for den del). Skal du ned mindre enn det bør du heller velge en annen form for lavkarbokosthold og ta det noe roligere:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...