Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Har en som man kan regulere i ryggen og rumpa, så blir den ikke som en stol liksom... Men når kan man legge de der? Får ikke lagt den helt ut, så ho må sitte litt liksom.. Sikkert dumt spørsmål, men det er min første:)
Pipolinchen & Amalie Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 heia...vi har også sånn en og vi brukte den når ungen var 1mnd gammel men ikke noe veldig lenge 10 min om ganga og økte det. siden vårt har vibrasjon inne var det veldig bra til å sove
Gjest Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 emilie har ligget/suttet i den siden hun var 6dager gammel... ikje vert nor problem... og nå elsker hun å sidde iden mens hun ser på tvèn.. dsitter også iden når hun får grøt...
Gjest Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Det anbefales ikkje at vippestol meir enn nødvendig, dette fordi det hindrer barnets frie bevegelse og trening. Som barnet trenger mykje av, for å kunne trenge til å krabbe og seinare sitte og stå. Men klar det er greit å ha ein vippe stol til å mate barnet. men barnet skal ikkje sitte i vippestol før barnet sjølv kan sitte uten støtte.
willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Vi kjøpte vippestol til emil da han var 1 mnd gammel- han har siden dag 1 storkost seg i stolen:) Den har et lekestativ som en kan sette på stolen samt at den vibrerer! Før stolen kom i hus måtte jeg nesten bokstavelig talt løpe gjennom dusjen fordi han begynte å grine og ble utålmodig der han lå på gulvet under lekestativet sitt, fikk knapt tid til å spise før han ble urolig osv osv.. Vi bruker kun stolen med måte, men den er som sagt veldig god å ha når du har en utålmodig unge og skal ha noe gjort;) Og for å svare på det du, HI, faktisk lurer på så er i hvert fall vår erfaring at han hele tiden har sittet godt i stolen selv om han ikke kan sitte uten støtte.
millie+2klumper Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Hvorfor skal ikke barnet sitte i vippestol før han kan sitte selv da? han sitter da i bilsete..
endelig mamma t 2 :) Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 De kan bruke vippestol fra dag 1. Det man skal passe på ang bruken, er at de helst skal ligge på gulvet når de skal være for seg selv, for å trene. Når de er så store at de kan sitte selv uten støtte er de sikkert ikke så interessert i å sitte i en slik lenger... Det er bare tull at de ikke kan bruke vippestol før de kan sitte selv. Tripp-trapp-stol derimot kan være lurt å vente med til de kan sitte
solskinn +;) Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Gutten min har brukt vippestol siden han var en mnd gammel. Jeg bygger den bare opp med pute og dyne slik at han ligger godt. På den måten kan han følge med på det som skjer og jeg kan vippe han mens jeg pumper..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå