Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Har i de siste par ukene fått så innmari tydelige, blå blodårer på brystet, rett over puppene, og nedover... Det ser jo IKKE så delikat ut akkurat =( Nesten så jeg vurderer å slutte å gå m topper.. Huff! Men hva skyldes d egentlig, er d bare meg som har fått dette??
TobarnsTurbo Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Når man går gravid produserer kroppen mer blod og blodårene blir mer synlige. Det er helt normalt! Jeg har det også slik, og hadde det også i forrige svangerskap. Det roet seg ned etterhver under ammeperioden for så å bli normalt igjen. Men som sagt, nå er det synlige blå blodårer igjen. Ingenting å bekymre seg over:)
Ausgustbarn Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Brystene dine trenger større blodtilførsel for å kunne produsere melk til barnet. Helt normalt!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2008 Okey... Godt å høre at d er normalt, og at d ikke bare er jeg som er velsignet m et så vakkert bryst nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå