Gå til innhold

Sitter og skal skrive bursdagskort

Anbefalte innlegg

til min niese og fadderbarn som blir tjue år! Jeg skulle så gjerne gitt henne noen vakre, velvalgte ord med på veien videre, men akk så vanskelig det plutselig ble. Det jeg tenker i hodet mitt blir liksom så pompøst på papir følte jeg.

Er det noen av dere som har et lite, vakkert dikt liggende på lur?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138397694-sitter-og-skal-skrive-bursdagskort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen ord er så velvalgte som de ordene du har lyst til å skrive... Å skrive det du har skrevet her, er vel så rørende og trygt og fint, som å skrive et dikt...

Du har følelsene og kan ordene, det er det viktigste, om du så bare forteller henne at du er glad i henne og at du håper hun får et godt voksenliv så er det nok. Det vakreste er som sagt din kjærlighet til henne, og din lyst til å ta vare på henne. Jeg har troen på at du finner noe fint å skrive jeg!

hvis ikke så kan du jo strikke noe fint å si, for det kan du i alle fall ;-))))

Ja, kanskje et par raggsokker fra en gammel tante hadde varmet.... :-)

Det er ei flott jente, vet du,- og jeg sitter her og kjenner på at det ikke kan være så lett å gå fra barn til ungdom og helt til voksen. Nå er hun midt oppi noe slikt, med kjærest som begynner å bli veldig seriøst, og som kanskje ikke er den som tanta ville valgt for henne :-) Utdannelse er også et stort tema for tiden. Vanskelig å vite hva hun vil,- hvem hun er.... Men heldigvis hun har fått solid ballast med seg fra hjemmet sitt også.- Og da må jo bare tante håpe at jenta velger klokt,- både i dette og hint.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...