mamma til tre prinsesserღ Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Dere som har eller som har planer om å kjøpe emmaljunga. Hva slags vognpose har dere oppi der? Hvilke poser får plass? Vi får en vinter baby, så da er det greit med en fin og nett pose! Har voksipose fra forrigemann, men får den plass oppi der? Ser liksom for meg at det kan bli trangt med den store voksiposen. Syntes den var litt for stor forrige gang. ...Noen som har noen gode forslag?
LeneRegine Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jeg har emmaljunga duo edge.. Og jeg tenkte å bruke en pose som egentlig er ganske så stor, men edge har jo en veldig stor vognflate. Så jeg tror ikke at det blir trangt med den posen du snakker om! Det var en av grunnene til av jeg kjøpte edge, fordi den passer fint til vinteren! Masse god plass;)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Jeg brukte voksi i edgen. Går helt fint det!!
mamma til tre prinsesserღ Skrevet 8. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2008 ok. Da får jeg satse på at det går bra!!! takk for svar!
snartmammatil4 Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 jeg har også brukt voksi:) Hadde novemberbaby og brukte voksi fra dag 1.
høstspenning Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Jeg får septemberbaby, og har også kjøpt voksipose til min edge duo! Veldig betryggende å vite at det blir plass! Takk takk!
nr.4 i oktober Skrevet 9. august 2008 #7 Skrevet 9. august 2008 Er så heldig at jeg har en svigermor som er racer til å sy sånt, så hun har vært og handlet inn stoff og dyne etc for å lage pose til meg (Edge Duo vogn her og.) . Hun syr etter mål fra voksipose, så den blir i den størrelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå