Gå til innhold

jeg trenger litt info :S

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Du trenger ikke ta med noe annet enn vanlig selv om du skal ha ks. Det vanlige er vel myke bukser, topper, ammebh hvis du skal amme, ammeinnlegg, slippers, bind (de bindene på sykehuset er sånne store bleier), mobil, lader, kamera, evt tøy til babyen, drikkeflaske, OG boxere/truser med høyt liv eller veldig slapp strikk som ikke gnager i såret. VIKTIG!! hehe... man får sånne nettingtruser på sykehuset men de er ikke spes behagelige.

Ellers må jeg si du er tøff som bare er 14 år og greier!!! Send meg en pm hvis det er noe du lurer på om ks. Jeg hadde planlagt ks for litt over ett år siden.

• 2 uker senere...

Beundrer deg og er stolt av deg, bare så du vet det. Ta med noe å gjøre mens du er på sykehuset. Noe å lese, musikk med høretelefoner, mobil, lader, dataspill et eller annet. Bodylotion kan være kjekt å ha også, og så følger jeg opp med lista til hun andre som svarte her. Ta litt klær til barnet, og klær som er gode til deg. Joggebukse og liknende. Husk at magen din ikke blir som den var før du ble gravid med en gang, det tar litt tid. Noe du synes er godt å drikke kan også være lurt, hvis du har spesielle safter, eller slikt noe du liker. Ikke alt som er like godt på sykehus ser du. Masse lykke til fra meg!!

Annonse

Og om ho e 14?, har du tenkt på det. kan være sinnsykt sårende å høre at man er oppdiktet.

å hadde hun vært oppdiktet så hadde hun sikkert lurt på de samme tingene uansett så syns ikke det er så domt å svare.

Er noen på 14 som får barn ! så ikke vær så lynnrask i konkulsjoene.

Enig med beijbi-18!!!! Så klart det kan hende hun ikke er 14, MEN om hun virkelig er det må jeg si det er knalltøft og så klart hun lurer på mye! Et slikt innlegg klarer ihvertfall ikke jeg å la være å svare på! Så jeg velger å tro at hun ER 14 og svarer på det jeg kan i håp om at jeg ihvertfall har hjulpet henne litt!

Heisann.

Som nevn er det lurt å ha med bukser som er løse i livet, sånn at de ikke gnager i operasjonssåret. Drikkeflaske kan også være en idé, da sykehusglass ofte er bittesmå. De første dagene vil du gjerne ikke ut å gå så mange turer...

Husk fotoapparat og ta masse bilder!

Ellers har jeg ikke så mye å føye til her, annet enn et stort "LYKKE TIL!". Godt at du har en mamma som støtter deg, det kan man trenge uansett alder :)

ungen min kom en uke i forveien og det ble en gutt på 3340 og 49 cm lang.. takker for alle svar men mamma måtte hjem og pakke for meg ble kjørt i sykebil inn til fredrikstad og ungen kom på 2 uker jeg gikk med rier i et døgn og trudde det var urin veis infeksjon for jeg fikk beskjed om det....

så jeg tråkket fra om tilbake i et døgn slapp keisersnitt og hadde ikke noe smerter under fødselen...

alt var bra med sønnen min nå går han til en fosterfamilie og ja jeg er 14 år blir 15 4 september

Så bra at alt gikk bra med dere under fødselen. Håper du har funnet en bra fosterfamilie til den lille og at du ikke angrer på dine valg senere i livet. Måtte familien din støtte deg i den vanskelige tiden etter alt dette.

Mange lykke til videre klemmer fra meg.

• 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...