bruse Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Har akkurat flytta til nytt hus, og samtidig har snuppa begynt å åle seg rundt. Vurderer å kjøpe lekegrind. Ikke for at hun skal være der hele tida (jeg er opptatt av at hun skal få utforske), men tenker at det kan være greit når man skal lage middag, gå på do, osv. Men hun er 8 mnd og har ålt seg i et par uker. Er det for seint å kjøpe lekegrind? Tenkte på denne fra mygate: http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=lekegrind Tenkte å feste den fra vegg til vegg sånn at den blir litt større. Noen som har erfaringer med denne? Blir den stor nok til å krabbe litt rundt inni?
Elskeråværemamma Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jeg har kjøpt til vesla vår i dag - hun ble 8 mnd i går... tenkte og at det kanskje var litt seint, men nå kryper hun så fort (har krøpet i ca 3 uker), og det må jo være trygt hvis jeg må gå inn i et annet rom (feks do el noe)... pluss vi skal jo ha minst et barn til )) Lurt å lage grinda litt større ja ) Jeg kjøpte bare standart 1x1m :/ men men...
Pipolinchen & Amalie Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 heisan...vi hadde fått opp lekegrind da var snuppa vårt rund 8 mnd vi au, ho hadde grabbet siden ho var 6.5 mnd. Men for det om tenkte vi at det var greit, etter ei uke klarte ho å reise seg og står der men ho holte seg. Syns det er veldig geit og har en lekegrind, men de sitter der inne en liten stund og leke for seg skjøl få man gjort litt i huset eller har tid for seg skjøl. Men ho krabber ikke så mye der inne så etterhvert ta jeg ho ut dr ifra at ho få bevegt seg litt mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå