Gå til innhold

Bekkenløsning verre enn å fø!!!!!

Anbefalte innlegg

Himmel så lei jeg er av å ha konstant vondt. Uansett nårtid på døgnet så er det så inn i granskauen vondt. Jeg hadde bekkenløsning sist også, men på langt nær så ille som nå. Og i går når alt var bare grusomt kom jeg fram til at det å ha bekkenløsning er for meg verre enn å fø. Riktig nok er smertene under fødselen 10 ganger verre, men de varer jo bare noen timer og så er det over. Nå har jeg gått i 13 uker med bekkenløsning og det blir bare verre fra dag til dag. Har prøvd ulike typer bekkenbelter, men det blir bare verre. Har vært hos mauell terapeut og blitt tapet i sammen, uten det store resultatet der heller. Er bare så vanvittig lei og har 19 uker igjen!!!!

Men så spreller det der inne og den lille vil bare si i fra at ho er der, og da er det liksom greit. Blir bare i kjemphumør av å kjenne at ho spreller der inne og av mannen min som er så omsorgsfull og av gutten vår på 3 år som gleder seg stort til å bli storebror. Så da er livet litt lettere. Men så blir det natt igjen og jeg våkner hver gang jeg snur meg i senga. Av og til er det sånn at jeg ønsker at jeg ikke på død og liv ville bli gravid igjen. Men det er jo litt seint nu da... Og egentlig mener jeg det ikke heller. Elsker jo å være gravid og gleder meg helt sykt til den lille kommer, men enkelte dager er bare pyton.

Ta livet med ro, alle sammen. Og prøv å fokser på alt det positive oppi alt dette vonde.

Stor klem

Fortsetter under...

Har du vært hos hjelpemiddelsentralen og fått noen hjelpemidler? Det er flere greie ting du kan få låne fra kommunens korttidslager. Du kan bl.a få låne en minislide som gjør det mye lettere å snu seg i sengen om natta. Jeg sover hvertfall bedre med den, fordi jeg glir lett rundt og slipper å bruke krefter på å snu meg. Jeg har i tillegg en lignende sak i bilen, for å komme lettere ut og inn av bilen, og ei trykkavlastende pute som jeg kan ha med meg når jeg vet jeg skal sitte en stund på vonde stoler... For meg er det pyton å sitte, men det hjelper med denne puta.

Føler med deg, og bra en har noe å glede seg over og se frem til! For meg er det tredje mann, og tredje gang med bekkenløsning. Lurer jo på hvorfor en orker av og til, men er også kjempeglad for det lille underet i magen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...