Gå til innhold

Hvor mye veier deres 2 mnd gamle baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min legger på seg rudt 300 gr hver uke. Han er nå ca 6,5 kg. Ganske lang, rundt 60 cm tipper jeg. Hva veier deres barn på samme alder og hvor mye legger de ca på seg i uka?

En ting til. Når det gjelder flaskemåltider. Hvor mye er det vanlig at de spiser på ett måltid da? Er litt redd for å gi han for mye slik at han får mageknip også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal vi se. 2 dager før hun fylte 2 mnd så veide hun 4680 gr, ble ikke målt da, men to uker før det så var hun 56 cm lang. har ei veldig lang jente egentlig, bruker str 62 nå, men det er bare pga lengden. hun legger på seg 200 gr i uka ca.

snuppa får ca 160 ml pr flaskemåltid nå, ikke alltid hun spiser det opp, er kanskje 20-40 ml som ikke er spist opp. trur de er flinke til å regulere matmengden selv, er de sultne så spiser de mer, er det ikke så sultne så spiser ikke opp alt.

Skrevet

Jenta vår vegde 5955g og var 61,5cm då ho var 2 mnd gamal. La på seg i snitt rett under 160g i veka (var 4540g då ho vart fødd).

Kan dessverre ikkje svare på flaskespørsmål, mine prøvde ikkje flaske før dei var noko eldre.

Skrevet

Min gutt veier 6 kilo, to mnd og tre dager gammel. Var 5010 gr på seksukerskontrollen. Er 60 cm lang nå. Syns han spiser masse, hver 2 time ca hvis han ikke sover, og gjerne hver time også innimellom. Han var 3690 når han ble født.

Skrevet

Snuppa mi var 4910g og ca 57 cm lang på 6 ukers kontrollen. har ikke veid henne etter dette.

Skrevet

Dytt!

Skrevet

mini her veide 6.4 kg da han var 2 mnd. og var 60 cm lang.. var 3500 og 52 da han ble født

er en stor og rund gutt jeg har..;)

Skrevet

Teo veide 5180 gram på tirsdag, var da 2 mnd og 10 dager.

Skrevet

Ingrid veide 5650 gram da hun var 7 uker, og var 56,5 cm lang. Hun har lagt på seg temmelig nesten på streken to kg siden hun ble født. Hvor mye som legges på hver uke aner jeg ikke..

Skrevet

Lillemann her veide 4,8 kg og var 59 cm lang på 6-ukerskontrollen.

Han var 3,6 kg og 51 cm da han ble født. Synes han har vokst mye i lengden, må jo til å kjøpe nytt tøy å geier... Hehe

Skrevet

6 uker var han 5670 g og 60 cm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...