Gå til innhold

Noen med gutter som danser her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg danser f.eks. på danseskole o.l.

Junior på snart 4 begynner på sånn "danselek" som det heter, nå i august. Det er jo snakk om rytme og bevelse til musikk da, så hvor mye dansing det blir vet jeg ikke.

Han har veldig lyst selv, så vi skal gi det en sjanse.

Noen som driver med lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste går på turn. Jentedominert det også.

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei

hvordan har det gått med "danseleken" ? Vår lille gutt som var 3 år i mai skal begynne på barneballett på søndag. Veldig spent på hvordan det vil gå. Han er veldig glad i å danse, fascinert av ballett når han har sett det på tv. Men aner ikke hvordan han vil syns det vil være å delta på. Har kjøpt sånne gymsko til han, og han er kjempestolt og går og tripper rundt i stua og prøver å snurre rundt. Ser veldig søtt ut da :-) Men merker at det er mange rundt oss som har litt fordommer til dette og mener at det er altfor jentete å danse..

• 5 uker senere...
Skrevet

Hei

Det ble ikke noe vellykket for vår del. Vi kom dit og det var INGEN andre gutter der. De hadde trukket seg de få som var påmeldt (2 til).

Sønnen min satte seg rett ned og ville ikke være med. "Jeg vil hjem", sa han flere ganger. Furteleppa kom, så det var bare å pakke sammen og reise. Helt greit det, han er tross alt bare 4 år, og jeg har ikke tenkt til å bruke ham for å demonstrere mot dem som har fordommer mot gutter og dansing - he he.

Vi får finne på noe annet i stedet, men det haster jo ikke. De begynner tidsnok med aktiviteter. Lurte litt på å prøve svømmekurs, for det har han VELDIG lyst til. Snakker mye om det og han elsker vann, så vi tenkte liksom å følge opp det litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...