Gå til innhold

hvor lang tid brukte dere på å bli gravide?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er selv 44 og har kommet fram til at jeg ønsker et barn til, hvis det går, før den biologiske klokka slutter å slå. Men iflg statistikken så har vel ikke vi "gamle" damer så store sjansene... Jeg synes imidlertid at det viser seg som om vi ikke er helt borte når det gjelder å produsere barn mtp. alderen på dere her på forumet. Jeg lurer derfor på hvor lang tid dere brukte på å bli gravide?

Fortsetter under...

Annonse

• 3 uker senere...

hei, jeg er 38år

har prøvd i ca 10 år å bli gravid.prøvd veldig mye alternativt(akupunktur,fotsone,kost,m,m) tre IVF....... bytta mann to ganger......

da jeg hadde gitt opp, begynt å leve et liv uten å tenke på barn(om det er mulig...) treffer jeg en mann som ikke har barn og etter ca 6mnd er vi gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

venter to eneggede gutter i des:)

Etter 14 år med samme mann (med fruktløs prøving), stakk han av og ble far "på dagen".

Stor var gleden da min nye samboer og jeg fikk full klaff etter å ha prøvd i kun 2 mnd - tar det ikke som en selvfølge og nyter hvert sekund. Ser fram til å hilse på jenta vår når hun melder sin ankomst.

=)

Dette tok lang tid for oss.Prøvde mye fra alternativ- akupunktur, fotsone etc. og 2 IVF samt hormoner inntil for 2 år siden. I september 2006 tok vi beslutningen ( jeg med tung hjerte) at dette ikke gikk og holdt på å drepe vårt ekteskap. Men utrilig nok etter nesten 2 år uten at vi har prøvd bevist eller tenkt barn og familie så er jeg gravid. Har foreløpig termin 16. april og lever på en rosa sky.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...