Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 OTH vogna som alle syns er helt fantastisk....syns dere ikke at den blir veldig stor/lang når den er sammelslått. Liker veldig godt vogna jeg også men ble veldig skeptisk til størrelsen sammelslått.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Synes den ikke er så mye større enn andre sportsvogner sammenslått, nei. Iallefall ikke 4-hjulinger.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Nei ikke sammenlignet med 4-hjulinger nei. Men jeg har en 3-hjuling sportsvogn fra før og den blir mye mindre...i tilegg skal man jo ha plass til baggen også..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Ingen flere som har meninger om det....?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Den er kjempe lang! Jeg har den og får den såvidt inn i bilen min (golf) men da må jeg lirke og har tatt ut hattehyllen. Sammenlignet med EW blir den jo gigantisk. Men god å trille da.
LegallyBlond Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Den er lang sammenslått ja. For meg er det ikke problem i det hele tatt, for jeg får greit plass til den i bilen. Men størrelsen sammenslått er jo absolutt noe en bør ha med i vurderingen når man kjøper vogn, spesielt om man skal ha vogna mye med i bil.
Regnbuens barn™ . Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Vi har en V40 som ca er tilsvarende en Audi A4 i str. Får fint plass til OTH i denne bilen, min erfaring er at den er lang, men veldig flat sammenlignet med alle de 8 andre vognene jeg har hatt før.. og hvis vi skal på langtur med bilen full så kan vi ta av hjulene og gjøre den flatere... Den er jo så fantastisk å kjøre, angrer på at jeg ikke kjøpte OTH til mitt første barn, men da var jeg mer opptatt av 4 hjulinger og store bager;-)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Noen som har link til denne vogna? Kan den brukes fra nyfødt?
Lykke X 4 Skrevet 8. august 2008 #10 Skrevet 8. august 2008 Nei, synes ikke den er så mye lengere enn mange andre vogner. Tar faktisk ikke mye plass i vår stasjonsvogn. Får den inn på langs. Den blir jo veldig flat sammenslått og er sykt lett å legge sammen og slå opp. Slår den opp i det jeg løfter den ut av bilen, og når den når bakken er den fullt utslått. Lettere å slå opp enn ei paraplytrille faktisk! Anbefaler deg å få prøvd vogna i bilen deres. mange butikker lar deg få muligheten til å prøve den i bilens bagasjerom.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 8. august 2008 #11 Skrevet 8. august 2008 Jo den blir lang sammenslått. Men ser ikke det som noe negativt ved vogna. Hvis vi har full pakket bil med bikkje så tar vi av hjulene og da tar den nesten ikke plass. Og den er veldig grei å sette bort innendørs. VI har et skap i gangen som vi setter den inni sammenslått.
MintCondition Skrevet 8. august 2008 #12 Skrevet 8. august 2008 Ja, den blir lang, men syns ikke det er plagsomt...hehe. Får god plass i bagasjen på bilen vår ihvertfall (Opel Vectra). Og det er det ene av tbare o minus med vogna, det andre er at sportsdelen bare er removervendt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå