Gå til innhold

HVor tidlig er det egentlig mulig å få postiv test på gravidtest.

Anbefalte innlegg

saken er det at je itte skjønner bæra av terminen min!

Var på tidlig ul den 15mai, da slo itte hjertet. Ul den 22 mai slo hjertet. Men da var unnfangelse noe mellom den 21april og uttover....men je testa positivt allerede den 30april. Er det mulig å teste 10 dager etter unnfangelse. Det er tredje svangerskapet og har testa på alle fortidlig og da har je måtte gått noen dager over forventa mens for å få utslag.

Hadde siste mens den 25mars så har foreløpig termin den 1januar, men den er nok itte helt riktig pga at da hadde jo hjertet slått på den første ul.

Men hvor store undividuelle forskjeller kan det være på embroyet i forhold til når hjertet begynner å slå?Kan det starte mye senere enn gjennomsnittet. Kan det være det som lurer meg, eller testa je bare helt merkelig tidlig....og fikk positivt....

Hmmmm....klø seg i hue!

Fortsetter under...

Vi har brukt kondom i eggløsingstiden, og vore forsiktige. Så var vi på ferie, og feiret en festelig begivenhet- uten prevensjon, en uke før mens.....he-he...

Så eggløsing stemmer ikke nødvendigvis med 14 dager før mens (mensen er som en klokke!) Kan føye til at spiral skulle innsettes uken etter mens... men det ble ikke noe av:-) Tok test en uke etter forventet mens- men fikk negativt svar. Måtte på legesenteret for å få det bekreftet.

Annonse

Jeg kan bare si hvordan det var hos meg. Jeg hadde første dag i siste mens 22. mars. Jeg fikk blødninger en uke før jeg skulle ha mens. Dro da til legen og ble sendt til ultralyd. Var på ul i uke 6. Da fant de en fostersekk, men ingen ting inni. Så var det ny ultralyd to uker etter, da fant de noe, men ingen hjertefrekvens. en uke etter var jeg tilbake, og da fant de endelig hjertefrekvensen. Da var jeg 8+6.

Tror alt er individuelt fra person til person, jeg. Og terminen ble flyttet fra 29. desember til 2. januar etter ul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...