Gå til innhold

Medisinsk vs. kirurgisk abort

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig usikker på hvem av delene som er "best".....noen som vil fortelle sin opplevelse fra disse...kanskje det blir lettere å bestemme seg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde lest mye om medisinsk abort og ble veldig redd! Derfor ble jeg enda reddere når jeg kom til forundersøkelsen og de så og si bestemte uten meg at jeg skulle ta medisinsk! Men jeg klarte å siifra og fikk innvilget kirurgisk, kom tilbake etter 2 dager og fikk utført det. Det eneste ubehagelige var å våkne fra narkosen synes jeg.. Men det er vel forskjellig fra person til person... De sa jo at medisinsk skal være mere skånsomt for kroppen, kan være sant det da... Men er glad jeg slapp alle smertene jeg har lest man kan få ved medisinsk..

Skrevet

Jeg tok en kirurgisk abort for 2,5 år siden. synes det var det beste valget. var hos legen min å fikk bekrefta graviditet, og fikk velge om jeg vill ha medisinsk eller kirurgisk. følte for min egen del at jeg er glad jeg tok det valget.. lest mye ekkelt om med. ting som jeg føler hadde gjort vondt verre..

Skrevet

Jeg har hatt både medisinsk og kirurgisk. Første gang kirurgisk, synes jeg var helt greit - merket ingenting tildet, var trøtt og uopplagt etter narkosen men ikke noe mer enn det.

Medisinsk andre gang, da var det igrunn legene som bestemte, de mener det er det beste og siden jeg allerede hadde hatt en kirurgisk gikk jeg med på det. Ikke for å skremme men det må være det verste jeg har opplevd i hele mitt liv. Jeg var så dårlig og det gjorde kjempevondt, kastet opp hele dagen. De andre som var på samme rom som meg, gikk alle hjem før meg, så tror nok jeg var veldig uheldig, ble omtrent kastet ut dørene kl 4. Kastet opp i gangen på vei ut... kjempeherlig!!

Disse erfaringene er nok forskjellig fra person til person. Uansett var det over i løpet av samme dagen.....

Lykke til uansett hva du måtte velge. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...