Gjest Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Vet at slike innlegg ofte kommer ut, men syns det var på tide med et nytt. Det kommer jo dessuten stadig nye folk inn på navnedebatten. Mine topp 10 er: Ella Sofia Jenny Matilda Otilia Leah Milla Luna Savanna Sienna Isak Noah William Jakob Benjamin Mateo Teodor Teo Liam Lukas
Gjest Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Mine topp 10 er : Natalie Julie Amalie Amanda Emilie Nora Linnea Melissa Josefine Elida Oliver Matheo Jacob Sebastian Benjamin Mathias Sander Ulrik Kevin Theodor
Maya_1 Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Kan jo alltid legge med mine topp 10, siden de tydeligvis ikke er så uvanlige lenger: Sara Linnea Marion Thea Victoria Christina Julie Iselin Alexandra Pluss ett navn jeg holder for meg selv, da jeg har funnet meg en veldig spesiell favoritt. Nicolai Mathias Lucas Christoffer Marcus (Har ikke fler "alltid har likt" guttenavn, og ikke vært aktuelt å kikke på denne gangen)
Vannmann35 Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Mine er: Caroline Cecilia Camilla Celia Cordelia Othilia Johanne Greta Harriet Lisabeth Johan Edvard Gustav Jacob Jørgen Benjamin Torbjørn Herman Gabriel Haakon
Vipsenmamma Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Mine topp 10 Elise Iselin Pernille Anniken Anne Siri Ellen Lene Susanne Kristina Jørgen Sigurd Martin Torstein Henning Sverre Håkon Ola Erik Stein
Gjest Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Det varierer veldig, men akkurat nå er det disse som er favorittene (I tilfeldig rekkefølge): Ariel Elea Emily Isabell Sol Emmalin Evelyn Andrea Sofie Lilly Alvin Odin Isak Neo Marelius Theo Emil Leon Elias Leonard
~Buffalo~ Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Jacob er kjempe fint og Jenny er litt søtt.
Gjest Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Mener forresten at folk skal skrive sine topp 10:)
prysseluskan Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 Topp ti (akkurat i dag vel og merke): Agnes Hedda Klara Lilly Mathilda Annika Pernille Stella Anna Mia Jakob Ulrik Jens Alvin Hilmar Eskild Bendik Kornelius Erik Jesper
prebs Skrevet 7. august 2008 #10 Skrevet 7. august 2008 Mine 10 - i tilfeldig rekkefølge: Kristin Anna Hedvig Pernille Johanne Synne Ingeborg Marie Ingvild Klara Gutter - tilfeldig rekkefølge: Jacob Håkon Lars Eirik Olav Jørgen Johannes Sigurd Sigmund Erik
Gjest Skrevet 7. august 2008 #11 Skrevet 7. august 2008 Her er mine topp ti, i tilfeldig rekkefølge:) -Anna -Sofie -Chistina\Christine -Fredrikke -Sol -Emma -Ebba -Oda -Henny -Anette og Emilie -Noah -Jacob -Mathias -Gustav -Andreas -Emil -Johan -Erlend -Simon -Theodor og Ola :)
Gjest Skrevet 7. august 2008 #12 Skrevet 7. august 2008 Tilfeldig rekkefølge: Sofia Marina Olivia Johanna Sienna Otilia Leah Elisabeth Mathea Ava Vanskelig med gutter.. Gustav Jacob Magnus Benjamin Andreas Emrik Abel Samuel Peter Maximilian
Mams-te-to Skrevet 7. august 2008 #13 Skrevet 7. august 2008 Mine topp 10 Jentenavn. Matea Hanna Enya Johanna Selma Elena Emma Celina Lena Linnea Guttenavn Patrik Kasper Leon Mikal Didrik Aron Eirik William Fillip Mateo
peggy08 Skrevet 7. august 2008 #14 Skrevet 7. august 2008 Erle Mathea Synne Sunniva Tilda Nora Anna Sofia Mathilda Vilja August Oskar Kasper Martin Jørgen Johannes Birk Trym Ferdinand Edvard Tror det må bli disse, i tilfeldig rekkefølge.
navnefrik Skrevet 7. august 2008 #15 Skrevet 7. august 2008 Pernille Gina Anine Kristiane Sofie Vida Dorthe Ola Edvard Knut Gabriel Trym Johannes Adam Greier ikke å komme på flere..
Kjempeglad mamma Skrevet 7. august 2008 #16 Skrevet 7. august 2008 Silje Maja Eirin Tale Eline Live Hanna Elida Synne Sunniva Jørgen Jacob Jesper Endre Simen Jonatan Olav Kristian Oskar Martin Tilfeldig rekkefølge
Girlygirl83 Skrevet 7. august 2008 #17 Skrevet 7. august 2008 Sara Mina Daniella Isabella Synne Anna Ariel Indianna Julie Sofia
♥ Herligheten ♥ Skrevet 8. august 2008 #18 Skrevet 8. august 2008 Mine topp 10 (ikke rekkefølge): Mathea Andrea Emilia Matilde Andrine Adriana Nathalia Emma Tindra Juliana Viktoria (Ble vist topp 11 her.. hehe) Kasper Matias Emrik Noah Jonatan Tobias Adrian Sander Markus Elias
Jenta_00_ Skrevet 8. august 2008 #19 Skrevet 8. august 2008 Topp 10 Jentenavn: Ariana Nicoline Natalie Camilla Isabell Andrea Jaqueline Heidi Catalina Topp 10 Guttenavn: Adrian Benjamin Patrick Gabriel Daniel Julian Philip Arian Alexander Georg
huldra87 Skrevet 8. august 2008 #20 Skrevet 8. august 2008 I tilfeldig rekkefølge: Sofie Sigrid Anna Ragnhild Lovise Matilde Ingvild Kristin Olea Kirsti Oskar Aksel Edvard Bjørn Jørgen Johannes Storm Eivind Emil Mikkel
mamma til Isak Skrevet 8. august 2008 #21 Skrevet 8. august 2008 Selma Sofia Evelyn Luna Evelina Emelia Julia Malena Sanna Natalia Sakarias Samuel Nikolai Ludvig Kasper Jesper Lukas Amandus Benjamin Herman Kunne fortsatt og fortsatt på jentenavna, men på guttenavna må jeg tenke meg godt om:) Liker Isak aller, aller mest da:)
Cybele Skrevet 8. august 2008 #22 Skrevet 8. august 2008 Denne uken (hehe;)) er det: Elida Johanne Kaia Mira Una Kristin Nanna Mille Tyra Inga Sondre Eivind Erlend Ask Balder Mikkel Vidar Håkon Halvard August
Gjest Skrevet 8. august 2008 #24 Skrevet 8. august 2008 OtiliE MatildE SofiE Jenny Jakob Teodor William
TullHøna Skrevet 9. august 2008 #25 Skrevet 9. august 2008 Mine er: Johanna Erle Henrikke Selma Jenny Mathea Helle Embrik Amund Mattis Hm ja, det var vel alle.. Men vanskelig uansett siden samboeren ikke finns enig i mine forslag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå