Gå til innhold

Noen som har Bergans jakke til barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det kampanje på all-værs jakke til barn 4-7 år. Nydelig jakke og virker som god kvalitet, synes det er kjempe vanskelig å finne gode jakker andre stede..

Tips?

Skrevet

7 åringen min har:) Har ikke fått brukt den så mye enda, men virker veldig bra!!! Kjøpte buksen og. Er jo samme kvalitet so til voksne, og jeg er kjempefornøyd med mine klær fra Bergans:)

Skrevet

Er veldig fornøyd med min jakke også! Fryser ALDRI og blir ikke klam. Og 499,- er jo ikke så gal pris? :)

Skrevet

499????? Kass type er det?? Betalte 1200 jg... og 600 for buksen...

Men er kanskje billigere for mindre str...

Skrevet

Jakken er stallo og buksen breheim:)

Skrevet

Bergans er jo kjempebra for voksne og sikkert det til barn også!

Skrevet

Ungene har den og:) er sånn soft shell, har brukt den i vår/sommer. LItt tynnere, men går fint hvis du kjøpe den så stor at det er plass til en fleece under:) Holder godt somalværsjakke og!!!

Skrevet

hvor har du funnet den til 499???

jeg betalte 1300 for den..

jenta mi på 3år har og den er helt super. Hun er aldri for varm eller kald.

anbefaler den på det sterkeste

Gjest snuppelille
Skrevet

Det er den eneste vanntette jakken ser jeg. Veiledende pris er 1200. Tviler på at det er den som er på salg til 499. Bergans har stort sett aldri salg på sine produkter, fordi de selges hele året. Om det er snakk om salg her må det i så fall være en av de andre jakkene. Reine har veiledende 500, om den vanligvis koster litt mer, tipper jeg det er den det er snakk om. Det er overhodet ikke samme jakke som Stallo...

Gjest snuppelille
Skrevet

Noen som har peil på om Stallo brukes både som regnjakke høst/vår/sommer og som vinterjakke om vinteren?

Skrevet

jenta mi har brukt stallo hele året, funker supert det. jenta mi bruker alltid ullundertøy om vinteren uansett åssen jakke hun har på seg, men har aldri opplevd at hun har vært kald eller for varm. Jeg kommer til å kjøpe ny når hun vokser ut. Hadde tenkt til å kjøpe soft shell jakke også men føler at det ikke er noe nødvendighet når jeg hat stallo jakka.

Skrevet

tviler litt på at det er den stallo jakka som er på salg. Bergans er jo omtrent aldri på salg

Gjest snuppelille
Skrevet

Har du Breheim buksa også? Hvor gammel er datteren din? Går hun i barnehage? Jeg lurer så fælt på slitesterkheten... Jeg føler det er litt skummelt å investere i så dyre plagg, med tanke på sandkassa i barnehagen osv. Jeg har en tass som går i naturbarnehage og er ute absolutt hele dagen. Her skal jeg si det slites på tøyet! Er Stallo jakke og Breheim buksa likevel tingen?

Jeg ser barnet kan vokse litt med Stallo jakken (rygg og ermer kan forlenges etterhvert) - betyr det at den holder i et par år istedet for ett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...