Sofia <3 Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Finnes dette? Evt andre merker? *nybegynner* Takk for svar:)
bergen81 Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Ja, de finnes, jeg bruker dem:) Avent variable flow, finnes i noen dagligvarebutikker, og i de fleste Babyutstyrsbutikker. Funker som bare det!
Supermamma...eh...vel.. Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Jeg var og kjøpte MAM-tuter i går og da la jeg merke til at det finnes slike som er til velling. MAM passer til Aventflasker. Jeg var på Ultra, men har hørt at de finnes på Rema også.
Tredjemann på vei :D Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Okei, så det finnes det også ja! Da gutten min var baby visste jeg ikke det fantes noe sånt, så jeg bare klippet litt større hull i et par av smokkene.
Mojo med trollungen Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 vettu hva jeg har så mange tutter til aventflaskaså jeg tok også bare å klippet et litt større hull.. funker som bare det. hu slurper i seg og er fornøyd med den løsningen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå