Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har barn med 2-3 år alders forskjell? hvordan går det ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Har litt under 2 år mellom de to første og 2 år og 9 mnd mellom de to neste. Jeg synes det er veldig greit jeg, merker at det er litt vel stor aldersforskjell mellom de to minste, synes egentlig 2 år eller mindre er bedre fordi de da er mer på likt nivå (enklere med ferie, aktiviteter, de leker mer sammen osv). Vi har vært heldig, lite eller ingen sjalusi, litt knuffing og krangling så klart, men mest gode lekekamerater. De to eldste blir snart 6 år og 4 år og det er vestentlig mye mer avslappende med de to sammen enn hver for seg ofte fordi de underholder hverandre ;-)

Skrevet

Takk, var akkurat det jeg trengte svar på :)

Skrevet

Har 2,5 år immellom mine 2, og det er både slitsomt og gøy ! Har en datter på 4,5 år og en sønn på straks 2 år, og de krangler mye, elsker og irretere/erte hverandre..Men nå når han er større leker de også bedre og bedre sammen, det hjelper vel at han snakker masse nå.

Men den første tiden med kolikk, søvnproblemer, bleieslutt og smokkeslutt, trass og raseri-anfall og sjalusi, den var tøff, og jeg har da noen ganger tenkt at vi skulle ventet litt lenger..Men de har jo veldig glede av hverandre og. Lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...