Gå til innhold

Noen andre som venter tvillinger?


gima

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg var på UL på mandag og fikk se to bankende hjerter i to nydelige små tasser. Det var et gledelig sjokk kan man si. Dette blir våre første barn så vi føler oss ganske grønne...:)

 

Er 10+6 på vei i dag og har termin 1 mars. Noen andre som venter tvillinger her inne på mars forumet? Kan jo hende at det er litt tidlig, men jeg prøver.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje jeg. Har blitt gravid med ivf (prøverør), og fikk satt inn to egg. Skal på ul i uke 10. Neste tirsdag. Termin 19. mars. Kommer tilbake når jeg vet noe mere. Da skal jeg ikke være anonym lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har to små nurk inni magen min... Er nå 12+2 og har termin 7 mars... Jeg kjenner at energien er stigende, men er fremdeles ufattelig sliten:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der var det to til som venter tvillinger ja.:) Så kjekt.

 

Jeg ble satt tilbake angående termin så jeg er ikke mer enn 11+0 i dag. Men, så mine to små skatter på UL i går og gyn sier at dette kommer til å gå bra. Vi kan bare senke skuldrene og det har jeg tenkt å gjøre.:)

 

Jeg er nokså energiløs jeg også, men det har gått overraskende bra på jobb i dag. Hadde første dagen etter 3 uker ferie og nesten 1 mnd sykemelding. Godt å komme i gang.:) Ellers så har kvalmen avtatt noe her i gården- bank i bordet. Jeg har egentlig en ok graviditet og det som plager meg mest er trøttheten, slitenheten og slappheten.

 

Er det deres første barn? Hvor er dere fra og hvor gamle er dere? Hvis dere vil si det da.:) Jeg er 32 år og fra Stavanger. Dette blir våre første barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia....

Jeg er 28 år og har to barn fra før av. ei jente på 8 og en gutt på 6 år. Jeg hadde termin med tvillinger 22. Juli i år, men den ene døde i uke 16 og jeg fødte ei perfekt lita jente i uke 25. Hun klamret seg fast i 28 timer før hun slapp taket. Så det at jeg var gravid igjen, også denne gangen med to var litt av et sjokk!!!! Men jeg tenker positivt, og håper at alt skal gå bra denne gangen.

er fremdeles sliten, men det begynner å bli bedre. Legen min sa at jeg må belage meg på mye sofasliting fremover. Og at når man ligger nede, så blir det bedre blodstrømning til fosterene... Lurt...:o) Er forresten fra sørlandet, og bor nå i Arendal.... Lykke til videre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...