Gjest Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Vår lille frøken på 4mnd+ våkner MYE på natta og med mye mener jeg hver eneste time og det har hun gjort i 6 uker nå!! Vi tror det kan hjelpe å ha henne på eget rom. Blir jo helt kokokkoko av mangel på søvn.. Dere som har gjort det, har det resultert i bedre søvn (dvs lengre søvnperioder) eller våkner de like mye?? Vi prøver også med grøt, men foreløpig resultatløst. Men hun vil ikke ha store porsjonen enda, så det er fortsatt håp der;-)
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Hei Vi hadde det samme problemet med vår tuppe. Hun var oppe ca hver time gjennom natten og jeg ble SPRØ!!! Hun våknet nok mye av oss. For 1 uker siden la vi henne på eget rom og det har blitt noe helt annet:) Hun legger seg 19.30 og er oppe 2 ganger i løpet av natten før hun står opp mellom 7.30 og 8.30:) Nå er jeg mye mere opplagt!!!! Hun er 6 mnd men spiser enda ikke så mye grøt, er ikke interessert.... men det kommer seg nok Lykke til
Gjest Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Oioioi, så bra:-) Det er akkurat det vi håper på noen flere??
nøffemamma Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 tulla vår på 5 og en halv måned flytta på eget rom på mandag etter anbefaling fra helsesøster. Hun våkner fortsatt, men jeg sover mye bedre fordi jeg ikke våkner hver gang hun snur seg..........og så går pappen inn og gir henne vann, sånn at hun ikke tror hun skal få pupp hele tiden. Tror på sikt at dette kan hjelpe. Hun får en hel porsjon grøt på kvelden,men det har ikke hjulpet. Har vært våken ofte, hvertfall annenhver time i hele sommer. Hun fikk sin første tann igår, så tror dette også er en grunn til at hun har våknet på natta nå denne uka. Gleder meg til å sove 6-7 timer i strekk igjen etterhvert:o)
kitty08 Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Flyttet jenta vår på annet rom nå rhun var 4,5. Hun våkner fortsatt for mat eller smokk, men det er SÅ mye bedre når jeg ikke ligger og lytter til hver eneste bevegelse! Nå blir jeg holdt våken av at babycallen går tom for batteri og piper isteden, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå