dritgrei hei hei! Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Gratulerer med dagen min venn! Jeg håper at han kjæresten din har funnet pakke til deg, for jeg har så lyst til at du skal ha den beste dagen med alt det beste. Jeg håper sommeren har gitt deg ro nok til å klare å være litt på høyden en liten stund. det hadde vært en fin bursdagspresang! Kos deg med en ufattelig morsom moped, litt mekking, to deilige unger, to vakre bonusbarn, kjærest og noaboer og alskens ;-) Om det virkelig er sånn at livet ditt begynner i dag, så har du hatt en relativt innholdsrik og opplevelsesrik oppvarming. Med en sånn oppvarming skal du heldigvis være mer enn godt nok rustet til å leve det livet du begynner i dag, med alle forutsette og uforutsette utfordringer, og alle planlagte og uplanlagte gleder. Du er ei dame med styrke og varme, med tålmodighet og utholdenhet... du er beundringsverdig rett og slett, og jeg ønsker deg alt godt hver eneste dag! ha en fin dag der borte! god klem fra
Trollmora Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Slenger meg på med et skikkelig: HIPP HIPP HURRA! Kos deg masse med feiringen:o)
iznogood Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Gratulerer med dagen - håber den blir helt fantastisk. :-)
selma07 og engel Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Gratulerer med dagen! Håper dagen blir fin, og at du får alt du ønsker deg:o)
Maud Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Hipp hurra for fine Plutseliten! Jeg håper dagen bringer masse fint og at livet fortsetter å være som det har vært. Fullt av fokus på morsomme ting go'gutten din gjør, storesøsters prestasjoner og fine egenskaper, så god helse som mulig og mange fine skravleluncher! Mange klemmer og fanfarer fra andre siden av fjorden :-D
frøydis m/ 4 Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Gratulerer med dagen! Håper den blir fin!!!
phantomet Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Jeg sender deg en hilsen og en haug av gratulasjoner her også... Det var hyggelig å høre om dagens planer og kos da vi snakket sammen, og jeg håper inderlig at alt stod til forventningene. Spent på gaven fra ungene...Får jeg komme og beundre en dag? Klem klem klem til deg min venn!
Plutseliten :) Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Tusen takk alle sammen ) Har hatt en flott og deilig dag,med masse koslige telefoner,sms og besøk. Fikk en utrolig spesiell diamantring av min kjære...en slags alliansering der diamantene ikke er runde,firkantet osv men slipt som "staver" Datteren tok med minstemann på storsenteret...og de kom tilbake med en stor skjønn blomsterbukett og sjokolade med et herlig kort. Vet det kommer en ramme med bilder av dem senere da hun har ordnet med fotograf..venter spent For har tittet på prøvebilder på mms. Bare å komme når jeg har fått det Phantomet,du har jo fått en prøvetitt Fikk også en bok av minstemann som pappa"n hadde ordnet...1000 ord til verdens beste mamma ) Blomster og koselig kort ble levert- samt telefon fra sjefen på jobben der jeg ikke har vært på over to år annet enn innom og invitasjon til stor lunsj feiring neste fredag Foreldrene mine og søsken med familier kom på middag....sang,flotte gaver og kjempekoselig feiring Fikk bla penger så jeg kan kjøpe meg en sykkel! Det har jeg ønsket meg.Fikk også et nydelig smykkesett...som har gått i arv til eldstedatter..og jeg er 5 generasjon som får det...... Sms"er tikker stadig inn...og det var jo ikke farlig å bli 40 jo )) Neste lørdag er det duket for mega hageparty med 48 venner i telt hjemme...spekemat med tilbehør og dans til sola står opp Ja, dette har vært en flott dag...og som kjæresten til datteren skrev på sms til meg.."Hva.. er du 40? Trodde ikke du var mere enn 30 jeg" Liker han jeg!! Et par sitater fra boken fra min lille sønn : #Jeg kunne aldri gi tilbake det du har gitt meg,for jeg bruker det fremdeles. #Du har gitt meg to liv :mitt og ditt #Mødre holder barna sine i hånden bare en kort stund,men de holder tak i hjertet deres for alltid. Klemmer fra
tebekaa Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 Gratulerer med dagen, Plutseliten! Og velkommen etter:-) Rørende å høre referat fra dagens høydepunkter. Kjenner regelrett varmen helt hit sånn som du forteller om familien din. Full av kjærlighet, det er helt tydelig! Lykke til med feiringen videre! Klem fra
Plutseliten :) Skrevet 8. august 2008 #10 Skrevet 8. august 2008 ....glemte å fortelle at jeg fikk en morsom bok av en venninne i går... Barndom på 70 tallet...haha Morsomme bilder og mye "åååååå den husker jeg" "åååååå sånn hadde jeg"ååååååå de var gode" Anbefales....enten til dere selv,eller som en gave )
Gummelillan Skrevet 8. august 2008 #11 Skrevet 8. august 2008 Litt i seneste laget sendes en stooor gratulasjon. Godt å høre at dine kjære virkelig vet å sette pris på den fantastiske mammaen og kjæresten sin!
coscos Skrevet 11. august 2008 #12 Skrevet 11. august 2008 Ser jeg er på etterskudd når det gjelder bursdager, så her kommer en forsinket hilsen til 40-års jubilanten. Koselig med så mange hilsener og gaver. Du får ha lykke til med hagepartyet, og så får du komme med referat etterpå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå