Gjest Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Mini på 15 måneder har plutselig blitt skikkelig mammadalt etter at jeg begynte å jobbe etter ferie. Han er hjemme sammen med pappa'n denne uken, men med en gang jeg kommer inn døren blir han helt overfokusert på meg og hyler og skriker og hamrer i gulvet hvis han ikke får sitte på armen min eller kose med meg hele tiden. Jeg tar gjerne imot kos og kyss og klem hele dagen, det er ikke det; men det er liksom så veldig voldsomt humør på ham. Jeg begynte å jobbe da han var 8 måneder og pappaen var hjemme i permisjon i 5 måneder. Og etter det har jeg vært hjemme med ham i to måneder nå i sommer, frem til denne uken. Kan det være at han rett og slett ikke husker hverdagen uten mamma lenger og at han nå opplever det som at mamma er bort for første gang? Usikker på hvor langt tilbake de husker i den alderen.. Noen som opplever/har opplevd noe lignende?
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Vi har en lignende situasjon her. Jeg var hjemme med tulla i 11 mnd og faren i seks uker. Alt gikk fint. Saa begynte pappa'n paa jobb og jeg har med meg tulla halve dager paa jobben inntil barnehagestart neste uke. Plutselig henger hun i buksa paa meg konstant, sutrer hvis hun ikke faar det som hun vil og virker rett og slett skikkelig irritabel. JEG gleder meg til barnehagen starter!!!
noLadyjustME Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Jeg er fremdeles hjemme med mini, men han har også blitt veldig mammadalt:p selv om det kan være litt slitsomt så er det kjekt og.. Men jeg er alene med han da så det blir jo ikke det samme:) Får ikke gå noen steder alene, skal være med på aalt,skriker HØYT hvis jeg går utav synet eller ikke får sitte/kravle på meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå