Gå til innhold

Noen her som har peiling på ps2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe en sånn en brukt. Gidder ikke å svi av tusener på tusener på en ps3 om vi ikke vet at det er noe for oss. Stesønnen min har hjemme hos mamman, så han kan jo spille iallfall, hehe. Men hva bør være med av ting og tang for at den er spilleklar? Skjønner at konsollen (?) + en eller flere sånne kontroller må være med, men er det mer? Mener å ha hørt at det er noe som heter memorycard, men husker ikke om det var til ps2.

Dessuten vil mor ha singstar og dansematte, hehe.

Fortsetter under...

Skrevet

Hei. Vi har PS2, men må jo bare innrømme at jeg ikke har sånn veldig god peil, men kan prøve å svare deg litt. Vi har selve den boksen da, hvis du kan sjekke den så sjekk at den virker greit på åpne og lukke mekanismen, siden den er brukt tenkte jeg.. Så trenger du jo en ledning så går fra den boksen til strøm i veggen. Og en ledning som går fra den boksen og til tv, slik som du plugger inn tre ledninger i tv på, rød,hvit og gul. I tilegg så følgte det med en slik hoved joystick (heter vel kanskje ikke joystick lenger men du skjønner hva jeg mener?), og vi kjøpte en ekstra for mange spill er det kjekt og kunne spille to på. Memorycard er et must syntes jeg, det husker alle resultater og en kan lagre spillet.

Når du kjøper singstar og slike andre spill, buzz f.eks så følger det med egne kontroller til dette. Det finnes også junior buzz, som er utrolig opoulære her i huset.

Skrevet

Ja, guttungen snakker stadig om buzz... og jeg erlike grønn. Men jeg kan ikke la han ta rotta på meg når det gjelder teknologi - gjelder å følge med:)

takk for svar!! Greit å huske på sånne ting...

Skrevet

Nå vet jeg ikke hva en brukt PS2 koster, men en ny koster ikke mer enn 995,- på Elkjøp. Da får du jo garanti på.

Som henne over sier er memorycard nesten et must. Ekstra håndkontroll er også kjekt å ha.

Jeg har dansematte som jeg er super glad for. Gøy for for trim. Kjøpte matte pluss spill på Europris, men du kan kjøpe dem i alle elektronikk butikker. Likeså med singstar.

God fornøyelse:-)

Skrevet

Ja, har sett det - men det kommer jo opp i rundt 3000,. dersom jeg skal handle alt nytt. Syntes egentlig det var litt mye for noe som er i ferd med å bli utdatert... Samtyidig aner jeg ikke om dette er noe vi kommer til å bruke:) Guttungen vil jo sikkert bruke det litt, men ikke nok til at det forsvarer prisen... Får jo alt ned i halv pris brukt, men får være litt nøye med hvem jeg kjøper av, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...