Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig dette innlegget bommer på denne sidens intensjon, men kunne ikke finne noen bedre side i forhold til dette temaet. Har altså lest følgende artikkel:

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2560559.ece

Artikkelen er altså angående de såkalte ”Gjør det selv mødrene”, noe som for så vidt er et greit valg. Det jeg merker meg er følgende formuleringen nede i artikkelen:

”Mange av Stork-kvinnene forteller at prosessen og svangerskapet er det mest ensomme de noen gang har gjort.” Har tenkt litt på denne formuleringen nå og synes dette hørtes veldig stusselig ut!

Har nå lest litt på siden nå og ser at det av og til kommer noen mer eller mindre seriøse tilbud fra potensielle donorer. Det er altså ikke min intensjon å komme med noen useriøse tilbud! Men dersom der er noen som kunne tenke seg å ha en å bli gravid med og ikke minst være gravid sammen med så kunne jeg tenke meg at du tar kontakt! Vi kunne i det minste diskutere å se om det var mulig å få til et fungerende opplegg. Mulig det ville være en fordel om du har et relativt høyt utdanningsnivå.

Jeg vet at dette ikke er en kontakt side, men kunne altså ikke finne noen bedre. Dersom noen vet om en mer egnet side så vennligst si i fra!

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innser at denne debatten var feil forum for denne, men hvor kan man finne en passende side for denne typen innlegg?

Skrevet

Nok en snikende måte å selge seg inn, minner derfor ettertrykkelig om at: HER INNE ER DET FORBUDT og FINN UT AV NETTSIDENE DU SØKER PÅ EGENHÅND !

Vi melder denne type innlegg til BIM.

Skrevet

Ønsket bare å finne passende Norsk nettsted for innlegget, men igjen beklager!

Skrevet

Gaysir.no - søk på temagrupper.

Skrevet

Jeg synes at overskriften var uheldig formulert.

Her går vi inn for å realisere et ønske som vi har bært på lenge. Vi har brukt tid og krefter til den avgjørelsen. Så da antar jeg at ensomhetsfølelsen er noe vi allerede er noe vi single allerede har tenkt på, vi går jo inn for å bli alenemor med åpner øyner. Tror ikke noen her inne er så naiv at de tenker at alt vil gli lett i livet. Slik jeg oppfatter det er det utrolig mange ressurssterke kvinner med god utdannelse og økonomi her på BIM.

Jeg oppfatter heller ikke siden her som en kontaktannonse for å få/gi noe. Det er en side der vi bla deler tanker, gir/få tips, drøfte ting sammen i fellesskap. Noe du har innsett antar jeg.

Skjønner at du vil prøve deg og nå har du fått en tips om en nettside. Jeg kjenner til en bekjent som fikk barn via surrugatmor i USA, så det er jo noe muligheter for dere menn også. Håper du finner det du søker etter.

Ønsker deg lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...