Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 ... eller er det flere som ikke overøser sine små jenter med rosa??? Min er snart 2,5. Hun har IKKE rosa rom, ikke rosa matboks, ikke bare rosa klær (men litt har hun selvfølgelig), ikke rosa alt sammen.... Jeg forsøker å være litt bevisst på å ikke bruke masse rosa. Vil hun senere ha rosa, ja, så får jeg gi litt etter da. Men jeg er bevisst på ikke å "dytte" rosa på henne ennå, bare fordi hun er jente! Virker som om jeg er den eneste som holder litt igjen på det rosa, eller???
minnimommo Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 neppe de eneste, gjør ikke det vi heller, med vår ett åring, men det blir litt naturlig siden hun har en storebror på 2,5!!
mai mammaen til to Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 min jente har omtrent alt i rosa.. jeg syns det er kjempe fint selv. og hun liker det også... hun er jo bare helt nydelig i rosa og hvitt.. så ja jeg kler henne i masse rosa rosa vogn har hun og..
Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Eg venter en jente nå, og dette er min første jente, så hun kommer nok til å bli overøst med rosa i begynnelsen sånn at folk skal se at det er en jente. Og fordi eg alltid har ønsket meg en jente! Har en gutt fra før på 2,3år og han hadde mye blått med en gang han ble fødd, men nå så er det mye rødt faktisk! blir lixom lettere når han e så stor og kan bestemme litt hva farger han liker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå