Gå til innhold

Flere med setefødsel? Gravide eller som har hatt setefødsel.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nervøs denne gangen. Jeg var ikke det sist, og fødselen da gikk veldig raskt og greit.

Denne gangen så får jeg ambulanse med jordmorfølge pga den veldig raske fødselen sist.

Jeg er redd det skal gå alt for fort eller vare veeeldig lenge denne gangen. Er det noen med de samme tankene eller trøstende ord??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er litt bekymra for det samme som deg. Har hatt to styrtfødsler.. Og gruer litt til åssen nr 3 blir.. Forhåpentlig går det fort.. men kunne godt tatt en time mer.. Men vi får prøve og ikke grue oss. vi vet jo ikke åssen det blir.. Så vi får slappe av og tenke at dette går så fint og plutselig ligger det et lite nøste der og skriker..

Ser forresten at du nevner setefødsel?? Har du hatt det??

Skrevet

hei. jeg skal ha nr fire, og redd for å ikke komme fram i tide. den første brukte jeg 6 timer, de tre siste kom i det jeg kom på sykehuset. jeg hadde sete/ fot fødsel sist, gikk fort den gitt. ungen var stor også, men det gikk bra:-) så det blir spennende om jeg føder på veien, det tar ca en time til sykehuset.

Skrevet

Jeg har ikke hatt setefødsel, men skal gjennom det nå. Er veldig spent!

Sist gikk vannet kl 01, og jeg kom på sykehuset kl 02 ca. Og kl 03 var alt over. Hadde 9 cm åpning ved ankomst, og merka nesten ingenting før jeg kom på sykehuset. Riene var ikke vonde.

Jeg håper det ikke går raskere denne gangen. Vil ikke føde på veien dit:P

Skal på UL om to dager, termin er i morgen, så de skal sjekke str på babyen, så da kan det bli snakk om evt igangsetting. Da blir det i allefall kontrollerte forhold!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...