Gjest Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Fant dette nå nettopp, og har likt det før.. Synes det er så pent.. Hva synes dere om Marina?
Trojan Horse Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Tja. Egentlig ganske fint. I hvert fall mye finere enn carina, som er litt "harry". Kjente en gang en hest som het Marina... Tenker også litt på båtmarina.
Tinama Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Syntes Marina er vedig pent,hadde en venninne som het det,som desverre er død nå,så forbinder det med henne.
Gjest Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Takker for svar Synes det er så pent, dessuten er det litt mykt, om dere skjønner Hm..
Vipsenmamma Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Navnet er jo ikke stygt, men jeg husker jeg leste om en dame som var drittlei telefoner fra folk som fant hennes navn i tlf.katalogen fordi de var på jakt etter en båtmarina.
Maya_1 Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 I utgangspunktet pent navn, men jeg klarer ikke la være å tenke på at det er båthavna det er snakk om..
Gjest Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Det at det er noe som heter båtmarina, bryr meg egentlig ikke så veldig.. Er veldig mange navn som tilsvarer noe i virkeligheten, som Bjørn, Sol, Lykke osv. Så det gjør ikke så mye ) Tusen takk for svar ) Liker det bedre og bedre, tar gjerne i mot flere svar )
Vannmann35 Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 Forbinder det mest med en Vi Menn pike... Maria og Martina er mye penere!
sonne Skrevet 7. august 2008 #10 Skrevet 7. august 2008 Helt ok, men ikke det fineste navnet jeg har hørt
Gjest Skrevet 7. august 2008 #11 Skrevet 7. august 2008 Takker for svar.. Tror jeg har helt litt bort i fra det nå, ettersom noen venninner har sagt det virker veldig utenlandsk
mღ2 Skrevet 9. august 2008 #12 Skrevet 9. august 2008 Synes det er nydelig navn. Et av mine forslag og. Også er vi jo båtfolk da
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 9. august 2008 #13 Skrevet 9. august 2008 Verdens vakreste navn! Min datter på snart 8 heter det. Og hun er fryktelig norsk. Kjenner 3 andre som også heter det, to norske og ei svensk
Molla-67 Skrevet 10. august 2008 #14 Skrevet 10. august 2008 Marina er fint.... forbinder det ikke med en båtmarina og synes sammenligningen blir helt teit... det er som HI sier... mange navn har betydning og med mindre det er noe som umiddelbart gir dårlige assosiasjoner er det ikke noe å bry seg om. Er heller overrasket over at ingen nevner svensk-topp sangen om nettop ei som heter Marina... he-he.... Kjente ei en gang i verden som het Marina og hun hadde Adele som mellomnavn... Marina Adele... nyyyyyyydelig !!!! Og litt "spesielt" uten at det blir sært. Og i tillegg ikke mange som heter det !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå