Gurine Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Håper noen har erfaring eller tips? Det står jo på alle sånne to-delte dresser at de er ski-dresser, men må vel være ok nok til utelek og bruk i snøen for det vel? Hun har tidligere alltid hatt bevernylondress, men syns det kan være greiere med to-delt nå som hun begynner å bli så stor. Her er link til de jeg vurderer: http://www.sportmann.no/psnweb/product.aspx?productid=951155&deptid=45 http://www.sportmann.no/psnweb/product.aspx?productid=296215&deptid=45
Heaven har født::) Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Hei gurine:) Jeg har hatt redhill dresser til tvillingene mine de siste årene,og de har vært helt supre. Og ungene har vært superfornøyd med dressene selv også
Gurine Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 Så bra Da lurer jeg på om jeg skal bestille til henne. Jeg syntes de så superfine ut også. Hun er veldig glad i rosa hehe Men litt usikker på om jeg skal kjøpe pakken med dress, fleecedress osv til 499,- eller kjøpe den dressen som koster 399,-. Syntes den til 499,- var finest egentlig, får håpe kvaliteten er lik på de
Gjest Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Hmm lurer meg inn med et spm jeg:) Noen som vet hvordan de er i str? Har nemlig tenkt til å kjøpe det til vår skolejente også.
Gurine Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2008 Håper også på svar, da jeg er litt usikker på hvilke størrelse jeg skal velge Jeg lurer på en annen ting også. Har dere noen tips til overtrekksbukse eller lignende til å bruke på litt våte/kalde dager, men når hun ikke trenger regnbukse? Har jo brukt dress til det i barnehagen, men nå ser jeg for meg at det er bedre med en enkel bukse å ha utenpå.
Heaven har født::) Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Jeg skal ta entitt på str på dressene i morgen tidlig,må lete de frem. Men mener jeg har bestilt ett år eldre enn de er, så de skal ha god plass til klær under. kommer mod oppdatering i morgen formiddag:)
Heaven har født::) Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 Hei igjen. Da har jeg rotet frem dressene. Da de var 7 1/2 år bestilte jeg dresser i str 134/140, og de har de brukt i 2 år:)
Gurine Skrevet 7. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. august 2008 Takk for svar Men lurer litt da. Jenta mi fylte 7 år i mai, og er lita for alderen, så lurer derfor på om jeg skal bestille 122/128 slik at hun ikke "drukner" i dressen. Hmmm.. Er dine små eller store for alderen?
Heaven har født::) Skrevet 7. august 2008 #11 Skrevet 7. august 2008 De er helt etter gjennomsnittet:) Er hun lita kan du sikkert gjøre det, og skulle du se den er liten ,får du sikkert byttet:)
Gjest Skrevet 7. august 2008 #12 Skrevet 7. august 2008 Ok:) Er ikke lett,eldstemor er nå i mellom to str. Får prøve og passer det ikke får jeg bytte:) Men takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå