Gå til innhold

Redhill to-delt vinterdress til skolejente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen har erfaring eller tips?

Det står jo på alle sånne to-delte dresser at de er ski-dresser, men må vel være ok nok til utelek og bruk i snøen for det vel? Hun har tidligere alltid hatt bevernylondress, men syns det kan være greiere med to-delt nå som hun begynner å bli så stor.

Her er link til de jeg vurderer:

http://www.sportmann.no/psnweb/product.aspx?productid=951155&deptid=45

http://www.sportmann.no/psnweb/product.aspx?productid=296215&deptid=45

Skrevet

Hei gurine:) Jeg har hatt redhill dresser til tvillingene mine de siste årene,og de har vært helt supre. Og ungene har vært superfornøyd med dressene selv også:)

Skrevet

Så bra :) Da lurer jeg på om jeg skal bestille til henne. Jeg syntes de så superfine ut også. Hun er veldig glad i rosa hehe ;)

Men litt usikker på om jeg skal kjøpe pakken med dress, fleecedress osv til 499,- eller kjøpe den dressen som koster 399,-. Syntes den til 499,- var finest egentlig, får håpe kvaliteten er lik på de :)

Skrevet

Hmm lurer meg inn med et spm jeg:)

Noen som vet hvordan de er i str?

Har nemlig tenkt til å kjøpe det til vår skolejente også.

Skrevet

Håper også på svar, da jeg er litt usikker på hvilke størrelse jeg skal velge ;)

Jeg lurer på en annen ting også. Har dere noen tips til overtrekksbukse eller lignende til å bruke på litt våte/kalde dager, men når hun ikke trenger regnbukse? Har jo brukt dress til det i barnehagen, men nå ser jeg for meg at det er bedre med en enkel bukse å ha utenpå.

Skrevet

Jeg skal ta entitt på str på dressene i morgen tidlig,må lete de frem. Men mener jeg har bestilt ett år eldre enn de er, så de skal ha god plass til klær under. kommer mod oppdatering i morgen formiddag:)

Skrevet

Hei igjen. Da har jeg rotet frem dressene. Da de var 7 1/2 år bestilte jeg dresser i str 134/140, og de har de brukt i 2 år:)

Skrevet

Takk for svar :)

Men lurer litt da. Jenta mi fylte 7 år i mai, og er lita for alderen, så lurer derfor på om jeg skal bestille 122/128 slik at hun ikke "drukner" i dressen. Hmmm.. Er dine små eller store for alderen?

Skrevet

De er helt etter gjennomsnittet:) Er hun lita kan du sikkert gjøre det, og skulle du se den er liten ,får du sikkert byttet:)

Skrevet

Ok:)

Er ikke lett,eldstemor er nå i mellom to str. Får prøve og passer det ikke får jeg bytte:)

Men takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...