Gå til innhold

Da er jeg blitt alenemor til nydelige Aurora! <3 :)

AK, mamma til Aurora. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille Aurora kom til verden 1 aug kl 01.56. Hadde en flott fødselsopplevelse, med en av mine beste venninner som fødselshjelper. Nå er vi kommet hjem, og holder på å bli kjent med hverandre. ååååå, hun er så fantastisk!! Jeg er så lykkelig og stolt!!

Innimellom har ting absolutt ikke vært så enkelt, siden barnefar forlot meg i første trimester, og jeg fikk først vite av kompis til BF, 14 dager før termin, at han har hatt ett forhold til ei anna dame fra før han gjorde det slutt med meg (har sef hatt mistanke, men bf har ikke villet bekrefte dette, og han har da løyet og lurt alle i 6 mnd)... Han har også sagt til andre at lillegullet ikke var planlagt +++ mye annet tull, det er jo for å prøve å stille seg selv i ett bedre lys, men dette kommer jo bare til å slå tilbake på han selv, nå når sannheten kommer frem. Ikke akkurat så særlig smart... BF kom på sykehuset 2 ganger, men nå kan han visst ikke komme før om 14 dager, selv om vi har en annen avtale gjennom fam.vern. kontor og han er arbeidsledig, da skulle man tro at han kunne prioritert litt annerledes... Så vi får se hva fremtiden bringer.. er veldig glad for at jeg har distansert meg fra han disse 6 mnd før fødsel, selv om han gjerne ville ha kontakt, bli med på fødsel osv.. ser jo nå at han har jo ikke tenkt å stille opp uansett og bryter bare avtalene våre.. Så jenter, forbered dere godt og ta vare på dere selv i svangerskapet. Det er uansett når lille kommer ut at man ser hvordan ting blir, så innstill dere heller på at det er positivt om han gjør innsats, men ikke bli overrasket om han skuffer enda en gang. Jeg har hatt god nytte av å snakke med fam,vern kontor og ekstra samtale oppfølging hos jordmor. Bor i kjellerleilighet i huset til foreldra mine, og mamma er her og ordner middag til meg, og avlaster meg, slik at jeg får dusje o.l. i tillegg har jeg venner som hjelper meg, men vi er jo midt i ferietiden, så mannge som er borte. Viktig å ha noen som man kan få hjelp av.

Men det er verdt strevet dette her altså!! Søte lille gull jenta mi, er så snill. Sover nesten alltid 3 timer i strekk. :)

Tips: skulle jeg ønske at jeg hadde oppdatert meg litt mere ang amming, har lest mye om det, men det var så lenge siden, så husket ikke så mye.

Ønsker dere alle masse lykke til, dette klarer dere!!! Og ikke bruk uødvendig energi på BF (vet det er lettere sagt enn gjort)! Men det annbefales å prøve hardt å ha minst mulig med BF å gjøre om du merker han er en "energisluker".

Tenk, snart har dere et lite under i armene, det er helt fantastisk!! :) :) :)

Stoooooor klem, og mange gode tanker til alle dere fra oss to! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om noen vil lese så står min fødsels historie på 3 tri og på august klubben 2008. :)

Skrevet

Gratulerer med Aurora! Så fint at du setter grenser for din egen del, og det vil også komme lisjejenta til gode. bf skal få tilgang på datteren, og ikke deg.

Skrevet

Gratulerer med gulljenten!

Jeg skal også ha bestevenninnen med på fødselen, har planlagt det slik hvertfall =)

min bf stakk også i 1tri. ensomt nå med magen, men da får jeg ta på den for 2 personer istede da =) spark spark..

Gleder meg til å få ut gullgutten min også!

Kos deg masse med lille nurket!

Skrevet

Nydelig navn du har plukket ut til jenta di!

Så flott at du har klart å distansere deg fra den tullingen. Kos dere mass sammen. Det vil fortnok dukke opp en som blir glad i både deg og lille Aurora- et menneske som ikke farer med løgn og utroskap.

Skrevet

Gratulerer!

Nydelig navn på tulla di <3 Mi heter det samme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...