Gå til innhold

Bebin vår snur seg over til mage om natten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

han ligger lenge og støtter seg på armene når han har kommit seg over på mage...........han våkner jo når han gjør dette.......

Hva gjør dere andre?

Selv har jeg sovet veldig lite i natt fordi jeg kikket oppi sengen hans hele tiden og snudd han tilbake på rygg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi begynte med sove pose når gutten vår begynte å snu seg i sengen og det fungerte kjempefint for oss. Sov bedre begge to!

Skrevet

hva for slags sove-pose? Vi har en gro-bag, er det en sånn du har?

Skrevet

Babydan sovepose med stropper under madrassen, slik at de ikke får snudd seg rundt.

Skrevet

Sånne soveposer med knyting i sidene. Funket forøvrig ikke her i gården. Kom seg utav de... Så no sover hun med vognsele :)

Skrevet

er ikke noe vits å drive å snu dem tilbake når de klarer å snu seg selv. litt annet når babyen våkner av det så klart.

er litt skeptisk til disse posene man fester i senga. litt redd for at babyen skal kveles av selene så jeg hadde aldri brukt noe form for fester/seler i senga. helt fra han klarte å snu seg selv så har jeg latt han ligge som han vil.

man kan jo rett og slett bare prøve en slik vanlig nattpose uten fester så blir det uansett litt ekstra klumsete å snu på seg. (merker jo det fint selv at det ikke er like greit å snu seg når man har på fotsid nattkjole f.eks)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...