Gå til innhold

Nå gidder jeg ikke handle på Reflex mer!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom Biteringen i Bergen i dag. Og for en service!! I forhold til Reflex på Nordås er det jo rene fremvisningen i kunnskap. Spurte og fikk svar på alt jeg lurte på. Veldig fornøyd! På Reflex har jeg vært veldig misfornøy. Lite kunnskap og sure folk, men noen har kanskje positive erfaringer også. Jeg handler iallefall på Biteringen eller Barnas Hus heretter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også veldig god erfaring med Biteringen, han er serviceinnstilt og kan sakene sine ja!

På reflex på Nordås har jeg bare vært noen få ganger, men ble ikke akkurat imponert nei. Ikke kunne de så mye, og ingen som kom for å hjelpe selv om butikken var nesten tom. Mer fornøyd med den i Åsane, der er de iallefall blide og imøtekommende =)

Barnas Hus er ok, men litt mye folk og mye venting (men det er jo ikke de ansattes feil..)

Skrevet

Helt enig med deg!! De har en fantastisk service på Biteringen,godt voksne de som jobber i butikken. Og de har full peiling på hva de driver med..jeg handler stort sett alt der.

På Reflex har de ikke mye peiling,og ikke får du hjelp heller...selv om butikken nesten er tom.Utrolig dårlig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...