Gå til innhold

Kjøpt den virkelige -08 modellen i dag :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fargen plum til jente. Utrolig fin. Er så fornøyd! Hva synest dere om plum fargen forresten? Gleder meg til å ta den i bruk!!

08-modellen har koppholder, flatere liggestilling, fotbrettet er av plast, ny logo, rød brems.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plum er nyyyydelig farge! Grattis med ny vogn =)

Skrevet

Takk :-) Takk for mange gode råd fra deg forresten. Du har virkelig peilingen. Er du sikker på plum fargen??? Rød falmer visst lettere, svart er litt kjedelig (min forrige vogn var svart) og brun synest jeg er litt kjedelig den og.

Skrevet

Skulle ønske jeg ikke var så opphengt i vogner...hehe. Håper det gir seg når ungene blir større. Men bra at noen andre også får nytte av erfaringene mine da =)

Aner ikke noe ang. falming osv. I følge han på biteringen.no så har de ikke hatt problemer med falming på oth vogner bortsett fra det trekket som heter coco (svart og rosa), men om vogna var med til syden eller andre steder med sterk sol var faren større. Men kjenner selv to stk med røde vogner, og begge de er litt falmet (men hun ene har hatt sin med på sydentur)

Har lest ett sted (her inne tror jeg?)at det skal hjelpe å impregnere stoffet på vogner for at de skal holde seg bedre. Har har aldri gjort det selv, men kan vel ikke skade =)

Synes som sagt at plum er nydelig farge =) Får vi flere barn så har jeg veldig lyst på bagen i den fargen!

Skrevet

Hvilken vogn snakker du om egentlig?

Skrevet

OTH - One tree hill.Som nå heter Moutain Buggy over hele verden:)

Skrevet

Kan jeg spørre hvor du kjøpte den??

Skrevet

Jeg syns også Plum er fin, men til en jente, ville aldri hatt den til gutt. Jeg har selv brun og er superfornøyd med den. Men jeg har gutt da. Til jenta mi hadde jeg OTH i Flower Power, den var bare døøøøødskul!!! Solgte den med bitre tårer..:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...