Gå til innhold

Da prøver vi kinamat torsdag 14. august kl 19:00


Går for gull

Anbefalte innlegg

Hei jenter:)

-Etter litt diskuskon i dag, så fant vi ut at vi hadde lyst på kinamat neste gang:) Setter oppp et treff på Peking Palace, -vet alle hvor det er???

Prøver oss også på en torsdag, så får vi håpe det passer for mange!!!!

Er noen med termin rett rundt hjørnet nå også, men håper dere kanskje rekker å få med et siste treff før fødselen:)

 

Klem Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at det finnes slike treff på Gjøvik.

Siden jeg er bare 2 mnd på vei med førstemann synes jeg det er litt tidlig, men ventetiden blir vel lang og da kan det være moro og snakke med fler i samme båt.

Litt redd for å bare snakke om mage og baby til venner, de kan jo bli lei.

Jeg bor på Kapp og jobber på Gjøvik.

Moro å ha kontakt med noen lokalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke kina-mat frister, men satser på at jeg kommer. :-) (kjekkt med nett-tilgang gitt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Totenmor:)

Skjønner deg veldig godt jeg, men mange som har vært med på treff så tidlig i svangerskapet også, og kommer vel forhåpentligvis ei på neste treff som er nesten like langt som deg; muligens litt lenger... (Stemmer ikke det Camilla??? :))

Er du opprinnelig fra Kapp, Og hvor gammel er du?? Er selv fra Nordlia ama...

 

Og Marianne, så fint at du er på nett igjen da!!! :)

De har jo litt forskjellig anna mat på Peking også, så håper du kommer allikevel da!!!! Også har de skikkelig god fritert banan.... hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totenmor. - Jeg var med på treff fra uke 7-8 ca.. Veldig koselig om du blir med..

 

Lene- JA! Gjør liksom ingenting å få sjekka mail å sånn etter en mnd ca. hehe. Ja, maten er ingen hindring.. Har de...?? Den har jeg faktisk ikke prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... Peking Palace.. Er det den restauranten som ligger litt oppe i byen? Jeg håper selvfølgelig at jeg ikke kan komme fordi jeg nettopp har født, men det ser jammen ut som denne babyen trives for godt inni der, så fult mulig jeg dukker opp. Kinamat funker bra det :-)

 

-Synnøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er inflytter på Kapp, har bodd her et par år nå.

Er egentlig fra Biri.

Jeg er 33 år.

Hvor mange er dere på disse treffene da?

Plutselig ramler jeg inn vet du, høres ut som dere har det hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jo selfølgelig at dere føder snart Kathrine og Synnøve, men hvis ikke så er vi glade hvis dere orker et treff til da. Blir jo sliten og lei på slutten, men kanskje er det godt og tenke på noe anna da også??:)

-Var vel fler også som snart har termin??? Hvis jeg ikke husker helt feil....

Synes det er artig og BRA at det kommer inn mange nye her også!! Kjempekjekt med disse treffene så man virkelig kan få spurt om alt nyttig og unyttig man lurer på. =)

 

-Hvis dere lurte på hvor Peking Palace ligger, så er det gata bak Peppes Pizza.. Rett på andre sida av gamle Telenor-bygget... Jeg bestiller bord på tirsdag tenker jeg..... Vi trenger vel langbord som vanlig håper jeg:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ihvertfall da:)

Gleder meg til å møte dere... Tar med den lille magen min som stort sett bare består av gammelt svangerskap fett og god apetitt:D

Passer bra, da er jeg nesten 7 uker, akkurat samme som jeg var forrige gang jeg ble med på treff:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hørt noe om Silje? Hun som hadde termin 30.juli?

Kom ikke på lunsjtreffet..skulle vurderes for å bli satt i gang i går:) Spennende:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg møtte henne på sykehuset, hadde fortsatt ikke skjedd noe. Hun var visstnok på overtidskontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei:)

Her har det ikke skjedd noe.. Jeg blir lagt inn på mandag for å få satt igang fødselen. Så håper det itte drøyer så mange dagene etter hælja før han er ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så BRA at det kommer så mange!! Blir koselig.

 

Og Silje, masse lykke til i morra! Nå kan jeg tenke meg du venter veldig på lille gutten din. Må være slitsomt å gå så mye over tida...

 

Jeg skal på 3D ultralyd på tirsdag jeg, og ser veldig fram til det:)

Alltid noe å se fram til når man er gravid... hehe:)

 

 

KLEM LENE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.. Men har et håp om at det kanskje blir sykehuset i natt da jeg har hatt rier siden 4 i morges som å byner å bli sterke med maks 10 min i mellom :)

 

Åj det blir kjempe spennende Lene. Artig å se den lille så ekte og tydelig inne i magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morra pusejinta:) Eller i natt:) Ta han med på treff senere. Er så koselig med de nyfødte:)

Veldig koselig at så mange kommer på treff på torsdag ja:)

Håper du får se ansiktet til jenta di da Lene:) Har lyst på 3D jeg også:) Bare det at jeg ble så skuffet sist..fikk bare sett en fot og et øre..til 1000kr..Går nok bra:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer kanskje :) Er ikke helt sikker ennå.... Har lyst, men krasjer litt med mannen min sine planer =/

 

Lykke til på 3D lene :) Det er så gøy å se de i magen på den måten.... fikk se tulla på fredag i 3d på ullevåll og hun var SÅÅÅ lik storebror Noah... skremmende lik :) hehe.....

 

Sees kanskje da, kos dere uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært på Ullevåll Siri?? Håper det ikke var pga noe alvorlig, men en sjekk av det som dere har vært der for før!!!

 

Det er spennende om vi ser noe da. Forige gang så vi ikke hele ansiktet da heller, han holdt hånda opp hele tida... men når storebror har hatt 3D, så må vel lillejenta få også... hehe... Men dyrt å betale hvis man bare ser et øre og en fot ja... hehe

 

Nå er jeg så spent på Silje jeg... Tenk om hun har født da.. oiiiiii:)

-Dere andre med termin rett rundt hjørnet da, merker dere noe??

Ikke lenge til du har termin nå Kathrine.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene: Alt bra med lille baby på ullevåll :) er bare noe umodent rundt hjertet som skaper uregelmessig hjerterytme. men har allerede blitt mye bedre, vil bli helt borte tilslutt :) ikke noe farlig!!

håper 3d gikk bra...

 

lykke til alle som snart skal føde :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...