Lanajento Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Hva skjer visst man ikke rekker eller husker på ta sprayen helt til tidspunktet?? Noen som har måttet avbryte pga det? Og har noen fått blødninger/spotting under spray? beg spray 13 juli, fekk en liten blødning idag, og skal beg sprøyter 13 juli og ultralyd 22 juli. redd for gjøre noe feil, glemte ta sprayen helt til riktig tidspunkt en dag . setter virkelig pris på svar klem!!
Raspberry Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Hei hei. Jeg glemte å ta med sprayen min i går da dro til akupunktøren. Hun beroliget meg med at det ikke var noe problem så lenge jeg tok den når jeg kom hjem. Så jeg sprayet tre timer for sent i går. Stoler på at det går helt fint. Tror nok at vi har en tendens til å overdramatisere litt. Dette er mitt andre forsøk og jeg merker at jeg er en del mer avslappet denne gangen. Hvis du føler deg veldig nervøs så synes jeg du skal ringe klinikken og spørre. Lykke til!
Lanajento Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 Tuuusen takk for svar Er nok litt overnervøs.. så fort gjort og glemme også i en stresset kverdag . setter tlf på ring, men ikkje alltid like passende alltid om man sitter i et møte foreksempel Lykke til videre du da, håper det klaffer for dere
Lenea Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Hei,vet egentlig ikke så mye om spørsmålet ditt,men jeg så at du ligger ca likedan an som meg i løypa,regner du mener sprøystart i august,13?samme som meg,ikke fått blødning enda,men jeg startet 19 juli da med spray,ska på UL den 22 August:)
Lanajento Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2008 Åh;) Det samme som meg Kan jeg spørre hvor du hører til? Er så utrolig spennende. Lykke til da
Lenea Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Bor i Trheim og hører til St olav,gøy om vi kan holde kontakten,siden vi ligger nogenlunne likt i prosessen,mitt første forsøk dette,er jo superspennende:)
Lanajento Skrevet 6. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2008 Haugesund her Ja, vi holder kontakten !! Mitt første også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå