Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da må jeg vel bare slutte å amme da eller? Hun er 9 mnder da så det er forsåvidt på tide.. Noen råd om hvordan jeg slutter? Ammer morgen og kveld nå, men i dag måtte hun bare legge seg uten. Hun beit meg hver gang hun nærmet seg puppen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være lurt å ta tak i henne og presse henne inn til deg når hun biter, så slipper hun for å få luft.. Evnt ta tak i kinnet hennes og dra det ut til det "svupper" inni der, den metoden bruker jeg når tuppa tar feil tak..

Men 9 måneder er jo ganske lenge, så om du vil slutte så skjønner jeg jo det! Men går jo ant å prøve hvis du har lyst!

Skrevet

Men hun går faktisk inn for det. Hun ler når hun gjør det. Virker nesten ondskapsfullt vet du, men stakkars hun vet jo ikke at det gjør vondt. Det er vel bare noe hun har funne ut at jeg reagerer på, og syns det er morsomt å gjør noe hun ikke får lov til. Tror nok det blir ammeslutt snart uansett:) finner vel ei løsning! Takk fro rådet:)

Skrevet

veldig vanlig det der... ta bare bort puppen når hun biter..da vil hun til slutt forstå at det ikke er så lurt å bite... biting=ingen pupp...

det å prøve å tette for lufttilgangen hennes kan umulig være "greit" å gjøre...

det å ta bort puppen når ungen biter har funket her i huset saamt for mange vennepar ihvertfall....

Skrevet

og det går ann å dytte en finger inn i munnen via munnviken..vakumet hun har laget meed puppen din vil da gi seg :)

er bare å stå på så orner det seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...