Gjest Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Noen her inne som vet om jeg kan gi litt mme i tilleg til å amme? har en liten frøken på litt over en månde som ikke sover noe særlig på dagen (men fint om natten) hun ammer veldig ofte, så derfor tenkte jeg å kansje gi henne litt mme slik at hun blir god å mett en gang på dagen, i håp om at hun kansje sover litt da.. hva tror dere om det?erfaringer noen?
line_n & sara Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 ville venta til jenta di er over et par mnd, det tar litt tid før melkemengden din stabiliserer seg, og gir du mme allerede nå, forlenger du bare problemet.. det er ikke nødvendigvis sult som gjør at hun sover dårlig på dagen, nakkelåsning, luft i magen etc.. det vanlige er at de sover best dersom de får ligge litt i fred og ro, helst i sin egen seng. ikke bli vugga eller trilla i søvn.. synes du at du har lite melk, prøv å legg henne til puppen ofte, drikk ammete.. dersom det ikke blir bedre innen en mnd, ville jeg prøvd akupunktur! (hjalp meg!!) men vær litt tålmodig, som sagt, vent til hun er et par mnd med andre tiltak..
Gjest Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 melk har jeg nok av, hun har lagt på seg ett kilo på 4 uker. det som er problemet egentlig er at hun ikke sover på dagen, det er veldig slitsomt. har prøvd alle råd til nå, eks.ammete,fenikkel,ro,byssing,vogn,rape,fotsone terapeut og div. men ikke noe hjelper.. er helt utslitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå