-carina- Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Flere som sliter med å komme inn på forumet vårt i kveld også?? (
-carina- Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 Hmmm... Jeg som skulle kose meg med masse jibbing i kveld! ( Får håpe det skyldes at de oppdaterer forumet vårt nå da! Jeg kommer greit inn på Informe sine egne sider...
MissHønemor Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Jeg også skulle jibbe litt.... Men men, får bruke kvelden til noe annet da
-carina- Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2008 Ja, nå får jeg oppdatert minnebøkene til barna... Jeg skulle jo det i går, men så jibbet jeg i stedet... Så sånn sett passer det bra da! :oD
Gjest Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Jeg kommer heller ikke inn... Får rydde litt til besøket i morgen istedet. samboer har bursdag :-)
-carina- Skrevet 6. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2008 Gratulerer til samboeren i morgen! Jeg savner forumet, men det var jammen på tide å få oppdatert disse minnebøkene... ) Så jeg får vel være glad for at forumet er nede... :o/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå