Gå til innhold

Hurra!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da, etter mange uker med strengt sengeleie, mange innleggelser på sykehus og mange undersøkelser. I dag er det mer fostervann enn det noen gang har vært i svangerskapet! :) Jeg lekker ennå, men det kommer det nok til å gjøre helt til fødsel ser det ut til.

Legen min på Ullevål var i ekstase etter å ha målt fostervannsmengden at han løp ut til sine kollegaer (som også har fulgt meg opp) og fortalte at fostervannsmengden hadde tatt seg opp betraktelig! Legen var så glad og oppspilt at det var helt rørende.

Dette spiller jo også positivt inn på den situasjonen til babyen min, siden den ene lungen hans er full av cyster og virker bare ca 70%. Men nå begynner håpet å komme for fullt her, og jeg våger å tro at han har en større sjanse for å overleve når han blir født! :)

Jeg svever på skyer i dag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at mengden fostervann har tatt seg opp. Regner med at det blir mye sengeleie på deg fremover også. Lykke til videre med svangerskapet.

Skrevet

Endelig litt gode nyheter-håper det fortsetter!

Skrevet

Hipp hipp hurra! Håper de gode dagene fortsetter og at gutten vokser seg stor og sterk :o)

Skrevet

Så utrolig deilig Lacey, nå kan du senke skuldrene litt, og se fremover:-)

Skrevet

Så flott at det går så bra, ønsker deg og den lille lykke til.

Skrevet

Gode nyheter! Lykke til videre.

Skrevet

Jippi!

Så godt å høre - håper alt går bare enda bedre. Og takk for igår begge to!

kz

Skrevet

Jeg har overhode ikke fått med meg dramatikken i svangerskapet ditt så langt, men gleder meg veldig med deg for den positive utviklingen!!!!!

At du har klart å øke fostervannsmengden er jo helt utrolig!

Er du på Ullevål nå eller hjemme?

Regner med det blir fødsel her ganske snart, på Ullevål, og tar gjerne en kaffe eller et glass vann :o)

Lykke til videre, dette går veien!!!

Skrevet

Takk for hyggelige tilbakemeld! :)

Ser at jeg må har vært totalt i rus da jeg skrev innlegget, for makan til rotete oppsetning av tekst, har jeg ikke vært borte i på lenge! Så mye skrivefeil a gitt! :) Skal skjerpe meg til neste gang og lese igjennom litt bedre.

Callmebecka: Joda, det er sikkert litt "straff" for at jeg ble gravid på første forsøk på storken. hehe.. neida.. Jeg er hjemme nå, lå innlagt forrige uke. Siden fostervannet hadde tatt seg opp så betraktelig, så synes legene at jeg har det bedre hjemme. Hipp hurra for det!

Lykke til med fødsel! Jeg håper jeg om to mnd også er der hvor du er nå;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...