Gå til innhold

Første livstegn! :)

Januargull-09 + augustspire-11

Anbefalte innlegg

Jeg har i ca. 10 dager kjent litt bobler i magen, men det har vært så vagt at jeg ikke var sikker på om det var babyen jeg kjente. Men ikveld er jeg endelig sikker på at det er spark jeg kjenner, som små dytt nedenfor navlen, men for små til å sees utenpå ennå. Herlig å kjenne liv! :) Er i 18de uke (ca. 17+3).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138391393-f%C3%B8rste-livstegn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også kjent masse bobling, men tror rett og slett det er bobler for tarmene er jo ganske presset.

Men i går kveld etter jeg hadde lagt meg lå jeg og klemte litt på magen min, plutselig kom det er spark tilbake. Jeg ble så forfjamset og skremt at jeg ikke vet om det kjente det innenfra eller utenfra! :) Er det mulig å kjenne det utenfra så tidlig??

Det er så kjekt når man endelig kjenner livstegn der inne fra! Det er sikkert veldig forskjellig når man kjenner noe både inni og utenpå magen. Jeg kjente bevegelser inni ca uke 15, og kjente et tydelig spark utenpå uke 16+5... Etter det kjenner jeg det hver dag(er nå 17+5), spesielt når jeg skal legge meg om kvelden! :) En utrolig følelse!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...