Gå til innhold

Kanskje litt sært, men kunne tenke meg å treffe damer på ca 30 i Oslo med desemberbarn..

Anbefalte innlegg

Jeg venter en liten en sanns. i beg av jan, men skal ha keisersnitt, så tror det blir desember. Kunne tenke meg en barselgruppe med noen i noenlunde samme alder, og helst noen med barn fra før. Mener ikke å være ekskluderende altså, så stor spennvidde her, men tenker at de på 18-20 kanskje er i en litt annen situasjon enn meg.. Jeg er 31 og venter nr to.

Fortsetter under...

Hei!

Skjønner litt hva du mener. Vi har vært litt trege, så jeg har akkurat passert 30 og venter førstemann, (eller ei lita prinsesse :-)), har termin 11 des.

Hei.

Me har også vore litt treige - ventar vår første (gutt). Er 33 år. Har termin 8.des.

Meld deg gjerne på BIM-treffet (des.termin) som er den 27.aug. på Cafe Celcius etter jobb. Då får du møtt mange av oss som har termin i desember, så kan du jo vurdera kven du synest du vil ha meir kontakt med:-)

Hei.Jeg er 30 år og venter mitt andre barn 25.desember.Jeg er gjerne med på treff. Alltid hyggelig å bli kjent med nye mennesker. Bor på Ullern. Kanskje vi kunne møttes en dag nå snart?Sist gang jeg var gravid traff jeg en bimgruppe og vi har fremdeles god kontakt og barna er blitt 4 år nå.

Line:)

Hei,

jeg er 33 og venter nr. 2 i slutten av desember, men det blir nok KS denne gangen også. Barselgruppen som helsestasjonen startet (bydel Frogner) kom aldri igang. Jeg er med! Bor forresten på Majorstua.

Annonse

Litt trege har også! 31 og venter nr.1 i slutten av desember! rettere sagt 31 desember på ullevål hvis terminen skal følges:) Barselgruppe høres bra ut! Hadde vært greit med (som du skriver) noenlunde samme alder:)

Hei alle sammen.

Så koselig med så mange svar. Jeg var redd jeg stilte litt strenge krav.. Har erfaring med at barselgruppe via helsestasjonen ikke blir fulgt helt opp, så tenkte å ta saken i egne hender nå. Ikke så mange venner som har fri på dagtid.

Det hadde vært veldig koselig å møtes før man faktisk føder, er jo litt roligere uten unger, for å bli kjent mener jeg.. Men foreløpig jobber jeg jo, så det beste er etter arbeidstid. Jeg bor nær günerløkka, men hvor som helst i Oslo er jo greit. Er det for tidlig med tirsdag 19. august?

Jeg er med. Veldig greit å bli litt kjent med hverandre før nurkene kommer.:) For min del må det også bli på ettermiddagen da jeg også er i full jobb.

Line

Hei!

Jeg henger meg på her jeg også. Fyller 30 i september og venter vårt første barn. Har termin 14 desember. Jeg bor i Oslo nå, men flytter til Siggerud (10 min fra oslo) i september, men håper jeg kan henge meg på her alikevell!

Hadde vært hyggelig å treffe dere!

Annonse

Heisann! Da jeg selv blir 30 i september og venter baby i desember, så hopper jeg også inn i denne gruppen. Blir med på treff den 19 aug, hva med å møtes på grünerløkka da?

Hei

Vi er også litt trege, jeg er 31 og venter mitt første barn 30. desember. Jeg bor på Torshov, så Grünerløkke passer jo veldig bra!

Jeg vil gjerne treffe dere, men litt usikker på om jeg kan kl 19, men om dere er der en stund, så kan jeg komme tuslende etterhvert...

Da sier vi vel Tea Lounge 19.august kl 19.00. De som ikke kan kan komme neste gang. Jeg kan bestille bord hvis vi blir endel. Teller foreløpig fem med meg som har sagt de kan og vil, selvom det er 11 som har meldt interresse her. Jeg venter til slutten av uka med å bestille, så flest mulig rekker å si fra.

Jeg har aldri møtt noen på denne måten før, er veldig spent..

Sunniva

Hei, jeg ser det er flere som vil være med som ikke har barn fra før, så da prøver jeg meg jeg også, om flere kommer kan vi jo danne en undergruppe :). Er 32 og det er førstemann, og jeg kommer gjerne på tea lounge den 19.!

Liv

Hei hei!

Tea Lounge ligger nesten øverst på Grunerløkka, ved Birkelunden Park.

Adr er: Thorvald Meyers gate 33b, en kan ta trikk 11,12 eller 13 og den stopper like i nærheten :-)

Elli

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...