Gjest Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 begynte dere og spise rett på, eller venta dere til mensen?
Deidei Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Jeg fikk beskjed av legen min å bare begynne rett på... Kunne risikere å vente mange mnd før mensen kom... Så jeg startet med de 6 uker etter fødselen... Litt småblødninger i ny og ne, men nå tror jeg kroppen har kommet på plass og i rytme igjen..
2hærligegutter Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Jeg begynte rett på, fikk litt bløninger etter ca 2 uker men har ikke hatt noe siden, er på mitt 2 brett. og har forsovidt ikke hatt noe bivirkninger av de
Smånetta 14.mai Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Jeg begynte rett på og fikk blødning etter to uker, men ikke noe siden. Har hatt migrene eller på kanten av migrene siden jeg begynte så neste uke skal jeg ha spiral.
yvve73 Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Begynte rett på. Har ikke hatt noe blødninger i det hele tatt. Holder på med mitt tredje brett nå...Håper jeg slipper blødninger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå