Gå til innhold

Jeg hater feite folk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns at det tar alltfor mye plass, lukter alltid svette i denne varmen og at de stort sett rett og slett er stygge!!!

Syns at det er helt forferdelig å se smellfeite damer i miniskjørt og en en alltfor kort topp og uten bh (skrek og gru, det burde ha vært forbudt).

på stranden peiser de frem som om de eier hele stranden og sperrer for all utsikt og ikke minst sola. Ungene blir redde for noe de tror er et slags monster som vil spise dem. Uffa meg!!!!!

Kom dere på slank eller hold dere hjeme!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, da får du holde deg inne da vettu.

Skrevet

Sånne som deg burde holde seg hjemme heller....

Skrevet

Jeg hater stankelbein kvinner. De tar så liten plass at det går flere i mengden. Mange av disse krekene er overparfymerte sminkedukker, som tror de er sexbomber med skjelettknokler stikkende ut av den minimale trekant bikinien. (burde vært forbudt)

De tror de eier stranda, og har denne stranden en do, så kan du regne med at det er en lang kø med avføringspilleknaskende stankelbein som skal drite ut de få kalorine dagens knekkebrød skive gir.

Ungene blir redde for disse skingrende stankelbeina med innhulte kinn, mørke øyer og illeluktende parfyme.

SPIS, eller hold dere hjemme

Skrevet

å her fikk vi nok et svar fra den feite, lause engelen vår!!!

Skrevet

Jeg hater de med downs, psykiske lidelse, de som ikke er flink i matte, de som sliter med flyskrekk og folk som har blodt hår. Også hater jeg de heter noe som beynner på H og L. Bortsett fra det hater jeg de som jobber i posten, ikke har samme mobiltelefon som meg og HI.

Skrevet

ler meg skakk av dere altså!

Skrevet

Så gøy at dere kan være grunnen til at ei overvektig som sliter med seg selv tar livet sitt da.. kjempegøy dere... ja, du som absolutt måtte vri det til at tynne er stygge og.. like ille du.. Blir kvalm av hva dere holder på med kun for å underholde dere selv

Skrevet

Dette er tydeligvis så dumt at du ikke engang greier provosere noen? :)

Egentlig tror jeg denne siden er besatt av 15 år gamle gutter, uten kjærester, og med fritidsproblemer. Uansett er det jo en gylden anledning til å ramse opp for folk hva slike uttalte holdninger gjør med barna deres. Eller forresten, dere finner det sikkert ut når dere blir innkalt til stadige foreldremøter fordi ungene deres mobber andre barn. Btw - til den tid håper jeg noen har fått trumfet igjennom at det er mobbere som må bytte skole, ikke de som blir mobbet.

Skrevet

Skam deg, HI.

Hat noe annet isteden. Krig,blod,galskap,mord osv.

Skrevet

Ditt problem, HI, er ikke alle "feite folk" du ser; problemet ditt er din egen angst for å bli "en av dem".

Så slutt å kritisere andre, og grip fatt i deg selv og dine egne problemer.

.... og nei, jeg er ikke overvektig selv. Har heller ikke problemer med de som er det.

Skrevet

Jeg er enig.. Og hver gang jeg ser en av disse feite menneskene så går de alltid å dytter i seg en hamburger, pølser eller annen dritt. Rart de er feite.. Kvalmt å se på

Skrevet

Har du tenkt på at det er store sjangser for at det sitter en overvektig dame med lite selvtillit fra før og leser dette? Så kommer du å sparker på hun som allerede ligger nede? Trodde faktisk dette var et forum for voksne mennesker! Men begynner å tvile etter jeg har lest noen av innleggene her inne. Skjerp deg, HI. Skjønner at du skriver for å provosere og få litt oppmerksomhet, men det er det faktisk ikke alle som skjønner. Finn deg en annen måte å få oppmerksomhet på som ikke går ut over andre.

Skrevet

Ser jo hvem som ødelegger samfunnet her da,å det er i vartfall ikke de overvektige menneskene!!!

For å si det sånn,så HATER jeg mennesker som raker ned på hvordan andre ser ut!!De har STORE problemer med seg selv!

Ikke lag problemer for andre fordi du har problemer selv!!

Skrevet

og feite folk hater deg!

*gjesp*

Skrevet

He he. Det var deilig å få sagt,tenker jeg : )

Jeg er ganske feit,men det går bra allikevel. Har et greit forhold til mine medmennesker,feite som tynne.

Men jeg er innmari glad for at jeg ikke har SKJØRE OG NERVØSE UNGER,som du har... he he

Skrevet

De peneste menneskene er de som er fornøyde med seg selv,store som små:)

Skrevet

Håper ei feit dame setter seg på deg i dag, HI.

Skrevet

Uff, jeg må nesten si takk og lov for at jeg har et liv som bidrar til at jeg ikke har tid til å sitte og hate andre mennesker for deres utseende.

Så utrolig patetisk å bruke tid på å hate noe du ikke kan gjøre noe med da...get a life!

Skrevet

Nei, jeg har ironi og er lei av alle skitkastingsinnleggene her om feite\tynne\svarte\unormale\dumme folk.

• 13 år senere...
Skrevet
Anonym bruker skrev (På 8/6/2008 den 16.22):

Syns at det tar alltfor mye plass, lukter alltid svette i denne varmen og at de stort sett rett og slett er stygge!!!

Syns at det er helt forferdelig å se smellfeite damer i miniskjørt og en en alltfor kort topp og uten bh (skrek og gru, det burde ha vært forbudt).

på stranden peiser de frem som om de eier hele stranden og sperrer for all utsikt og ikke minst sola. Ungene blir redde for noe de tror er et slags monster som vil spise dem. Uffa meg!!!!!

Kom dere på slank eller hold dere hjeme!!

Hvilken bredde var det snakk om ?   Enig det at de ikke kler magetopp og de kler heller ikke og gå uten bh,  men miniskjørt kan være fint og sexy .

FB_IMG_1646349857823.png.1920cd4d397f2669b879ac2e7af072d9.png vakkert og sexy 😄😜    ser jo dritfint ut med kort skjørt på de bildene her da... 😄

Så på disse beina burde det være påbudt med miniskjørt eller minikjole .  

470c542f3b904590c43e9f10c627a797.png

27ff07fc26174fc885577a8dc5f4b181.png

Snapshot_20140106_12_resized_resized_resized.png

Skrevet
Pils skrev (Akkurat nå):

Hvilken bredde var det snakk om ?   Enig det at de ikke kler magetopp og de kler heller ikke og gå uten bh,  men miniskjørt kan være fint og sexy .

FB_IMG_1646349857823.png.1920cd4d397f2669b879ac2e7af072d9.png vakkert og sexy 😄😜    ser jo dritfint ut med kort skjørt på de bildene her da... 😄

Du fant en 13 år gammel tråd og tror at HI venter på ditt svar? 

Anonymkode: b05f3...44a

Skrevet
Pils skrev (4 minutter siden):

Hva var poenget med å dra opp denne dritt tråden her?

Anonymkode: 709f0...261

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...