min duo Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Storesøster heter Emmy Johanne, vi gjerne ha mellomnavn på nest også. Johanne er oppkalling, men skal vi ha opkalling nå må det nesten bli Oleanna, Edvarda eller Constance. Noen forslag til navn som passer med de??
Tinama Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Maja Oleanna? Lilja Constanse? Lilly Edvarda?
Vannmann35 Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Oleanna er for likt Jonhanne synes jeg - Anne og Anna... Hva med: Edvarda Oline/ Oline Edvarda Alva Constance Serine Constanse Selma Constance Olava Constance
Gjest Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Sara Constanse Linnea Constanse Alma Constanse Lilly Constanse Leah Edvarda Seline Edvarda Alva Edvarda Otilie Edvarda Jenny Oleanna Ingrid Oleanna Matea Oleanna Vilde Oleanna Noen du liker?
min duo Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2008 Mange fine, de det står mellom nå er ; Alva Constance Lilja Constance Lilly Constance Lilly Edvarda Leah Edvarda Kom gjerne med fler forslag
Frustrert76 Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 lilly Constance er kjempefint og passer godt med storesøster:)
♥ Herligheten ♥ Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Oleanna var det fineste av dobbeltnavna syns jeg! Kommer med noen forslag jeg =) Alva Oleanna Tuva Oleanna Rikke Oleanna Ine Oleanna Tilde Oleanna Sara Constanse Ava Constanse Alva Constanse Ylva Constanse Lea Constanse Tuva Constanse Sara Edvarda Ylva Edvarda Lea Edvarda Tuva Edvarda Sienna Edvarda
huldra87 Skrevet 8. august 2008 #10 Skrevet 8. august 2008 Edvarda er så knalltøft! :-) Jeg liker også Oleanna godt. Constance synes jeg derimot er lite vakkert! Men oppkalling må jeg bare bøye meg i støvet for... Men hva med: Vilde Oleanna Eva Oleanna Sara Oleanna Malin Edvarda Nora Edvarda Jenny Edvarda
Gjest Skrevet 8. august 2008 #11 Skrevet 8. august 2008 Så fine navn dere har å bruke til oppkalling Forslag: Oda Constance Anna Constance Jenny Constance Lina Oleanna Henny Oleanna Rikke Edvarda Dagny Edvarda Dina Edvarda Vivi Edvarda Oleanna likte jeg best, og det står så godt alene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå