Tinama Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Elida er utrolig flott! Josefine er søtt,Julie er kjedelig/oppbrukt...
Gjest Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Julie er klassisk og kjempe fint. Josefine er også fint. Liker ikke Elida.
prebs Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 1.Julie er knallflott! 2.Elida er også flott - og spennende 3.Josefine er pent, men en anelse sukkersøtt.
Vannmann35 Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 1. Josefine - veldig koselig navn 2. Elida - flott og sjeldent 3. Julie - pent, men litt sukkersøtt...
sonne Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Kjempefine navn alle tre. Holder en knapp på Elida, synes det er et nydelig navn. Liker også Julie veldig godt, men det er vel litt mer poppis. Josefine er et fint navn, men lurer på om jeg kanskje synes det blir litt for søtt. Ser ikke helt for meg en voksen dame med navnet.
Gjest Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 mannen min er ikke helt enig i noen av navnene, han syns Josefine er ett teit navn, Julie er kjedelig og Elida høres rart ut, han er såå kresen, noen som har noen navne forslag i han sin sjanger, han liker disse men alle er da opptatt i min familie og venne krets Emma Linnea Emilie
sonne Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Amalie Aurora Celine/Seline Cerine/Serine Emeline Eline Ella Frida Hannah Julie Julia Live Malin Malene Mia Mina Nora Olivia Sofie Sarah Tiril Vilde
Gjest Skrevet 6. august 2008 #10 Skrevet 6. august 2008 teit av meg og ikke opplyse, men vi har en datter fra før som heter Celine, så da utelukker jo det noen navn, men mange fine her, likte spesielt Amalie og Nora, men jeg syns Nora er finest med mellomnavn, men i og med at Celine ikke har det så må det bli bare ett navn, men passer det til Celine? og hva syns dere om Natalie? liker det også, huff dette er så vanskelig.
Gjest Skrevet 6. august 2008 #11 Skrevet 6. august 2008 Disse passer utvilsomt best med Celine (og er finest, synes jeg): Celine & Natalie (fantastisk fine sammen!) Natalie er nyydelig, også! Celine & Emilie (søte, men ikke for søte, navn begge to)
(Oktober) Skrevet 7. august 2008 #12 Skrevet 7. august 2008 Synes alle navnene er fine.. Måtte jeg valgt et av disse til eget bruk, ville det helt sikkert blitt Josefine:) Julie er for vanlig for min smak..
mamma til 3:-) Skrevet 9. august 2008 #13 Skrevet 9. august 2008 Hva med Adele da? Ellers så synes jeg Julie er veldig fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå