Monamor<3Liveliten Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 åpnet en pakke fra småfolk da jeg skulle lage grøt...plutselig ser jeg at det ligger en levende larve oppi der....helte ut resten av pulveret på er tallerken og tror dere ikke jeg fant to larver til! æsj og fysj!!!!!!!!!!!! dette blir siste gang jeg kjøper grøt fra småfolk (tine)...heretter blir det nestle!
selma07 og engel Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Det kan vel skje i all mat... skjønner at du syns det er ekkelt! Håper etterhvert at du kommer tilbake til småfolk, for de har jo veldig god grøt:o)
OsloMor Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 *GRØSS* Utrolig ekkelt, send den tilbake og klag!
*Biola* Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 skjedde det samme her for ca 4 mnd siden. Småfolk det også. Jeg ringte og klagde. Fikk beskjed om å sende tilbake produktet. Etter noen uker fikk jeg en pakke i posten med ulike produkt (kanskje verdi på 100 kr) og et brev som sa de ikke hadde funnet noen larvespor i grøten (?) Jeg er fortsatt skeptisk til småfolk..
Monamor<3Liveliten Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2008 ja, fikk beskjed om å sende det inn jeg også..er så rart, har alltid brukt nestle (aldri opplevd noen larver der), men de var tomme i butikken, så kjøpte småfolk for første gang, og da skjer dette! dårlig førsteinntrykk kan man vel si...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå