Snuppa's mamma Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Vi har et barn fra før og prøver nå på et nytt. Men er dessverre i så dårlig form at vet ikke hvor lenge jeg klarer meg uten medisiner!! Håper virkelig det klaffer fort her!! Går kun på prednisolon for å komme meg opp om dagene, er så lei av smerte helvete, men vet jo at det kommer noe positivt ut av det:) Må vel bare pine meg litt til;) Noen andre råd, tips eller historier å dele med meg?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Du kan vel bruke embrel eller hva du nå bruker tilogmed positiv test? :-)
Snuppa's mamma Skrevet 31. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2008 Forsto på revmatologen min at jeg ikke kunne det!! Tar ingen sjangser;)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Ring St Olav's Hospitalet i Trondheim. Revmatologisk avdeling. De spesialiserer seg på revmatiske sykdommer og svangerskap. De er de fremste i Norge på dette og de kan fortelle deg at du kan bruke det tilogmed positiv test..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå